צילום רחם - ד"ר טוגנדרייך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם - ד"ר טוגנדרייך
    מימי
    02/10/2009

    שלום
    אני בת 41 ועלי לבצע צילום רחם לפני הזרעה בגלל ניתוח אפנדציט שעברתי מלפני כ- 30 שנה.
    נאמר לי להתחיל עם טיפול הורמונים ביום ה- 3 או ה- 5 למחזור , ב- BRAVELLE ולאחר מכן להמשיך עם גונל עוד מספר ימים. ובנוסף נאמר לי לבצע צילום רחם ביום ה- 6 למחזור .
    שאלותיי היא האם אפשר לבצע צילום רחם בזמן טיפול בהורמונים ?
    האם הקרינה מהצילום יכולה לפגוע בזקיקים שנוצרים מהטיפול ?
    והאם אפשר לבצע הזרעה באותו חודש של הצילום ?
    ושאלה אחרונה האם אתה (ד"ר טוגנדרייך) מבצע את הצילום במכבי באמצעות בלון ? והאם עלי להודיע מראש שאני מעוניינת עם בלון ?
    הבנתי שצילום הרחם באמצעות בלון הרבה פחות כואב , האם זה נכון ?
    אני בחורה שלא מקיימת יחסי מין , וכל מעקבי הזקיקים שעברתי עד עכשיו וגם הזרעה אחת שעברתי מאוד כואבים .
    תודה
    וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם - ד"ר טוגנדרייך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום

    פרופ' ראול אורביטו
    03/10/2009

    תיאורטית ניתן לבצע צילום לאחר תום הדימום ועד הביוץ (אח"כ קיימת אפשרות של הריון- ואז "אסור" לצלם\להקרין)
    לגבי שאלותיך- התשובה שניתן
    במכבי- דר' טוגנדרייך מבצע צילומים גם עם בלון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו