פיענוח צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח צילום רחם
    הדס
    03/11/2009

    שלום רב,
    בת 32 מנסה כשנה הריון ראשון, בטיפולי IUI+ איקקלומין 3 מחזורים ו-2 הזרעות על ביוץ טבעי. חודש הבא אתחיל בהזרעה עם זריקות. לפני יומיים צילום רחם, האם תקין?:
    "רחם בצורה רגילה עם גבולות חדים. מילוי תקין של חלל הרחם בלי ליקויים במילוי. שתי החצוצרות הודגמו היטב. מעבר חופשי של החומר הניגודי דרך שתי החצוצרות ופיזור טוב בחלל הפריטונאום. התרוקנות מהרחם רגילה".
    הרופא שראה את הצילום אמר שייתכן ויש משהו בפיזור שיכול להעיד על איזושהיא בעיה ברירית או שזה כתוצאה מהזרקה מהירה של החומר ולא הרחיב. כמובן שנלחצתי, בעיקר מחוסר ההבנה והידיעה מה זה אומר. האם מסכום הבדיקה ניתן להבין שהתוצאה תקינה וגם אם יש משהו הוא לא משמעותי/ משפיע על סיכויי הריון?
    בנוסף יש לי דימומים חומים קלים (הבדיקה הייתה אתמול), אין כאבים. האם תקין?
    סליחה על האורךך והבלבול ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח

    פרופ' ראול אורביטו
    03/11/2009

    הצילום- פורש כתקין
    לגבי הדמם- יתכן, אם יתגבר\יופיע חום או כל שינוי במצבך- עליך לפנות למוקד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו