מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצוצרות סתומות ושחלות פוליצסטיותנטלי22/11/2009
היי דר' ותודה מראש על התשובה..
יש לי כמה שאלות אליך:
אני בת 27 בטיפולים כבר שנתיים, השחלות שלי פוליצסטיות ובצילום רחם התגלה שהחצוצרות שלי שניהם סתומות לא נכנס בכלל יוד לחצוצרות.
אני אחרי 4 הפריות בשאיבה נשאבו לי 30 ביציות מתוכן 28 הפריות , מבחינת הזרע אין בעיה.
הפרייה ראשונה נקלטתי עד שבוע 8 שהייתה הפלה טבעית והכול יצא בשלמותו, ומאז עשיתי עוד 3 הפריות ללא הצלחה. עשיתי בדיקת קרישות דם והכול בסדר, אני כרגע אחרי שנה בחו"ל והגוף שלי נקי מהורמוניים וכדורים ואני חוזרת לארץ ויש לי התלבטות בין אם לבצע לפרסקופיה או צנתור חצוצרות שיעזור לעובר להשתרש, או לבצע שאיבה נוספת של פחות ביציות ולהחזיר עוברים טריים ולא קפואים. (בשאיבה הקודמת בגלל מס' כמות הביציות הגדול שנשאב ממני הייתה לי תגובת יתר והעוברים הוחזרו לי רק חודש וחצי אחרי השאיבה .זאת אומרת לא הייתה החזרה של עוברים טריים בכלל.
השאלה שלי מה לעשות עכשיו אני ממש מבולבלת , יכול להיות שהנוזל בחצוצרות מפריע לעובר להיקלט?
מה היית אתה מציע לי לעשות במקרה כזה אני ממש זקוקה לייעוץ נוסף חוץ מהרופא שלי , לחוות דעת שלך!!
תודה רבה מראש וסליחה על אורך המכתב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו22/11/2009במידה וקיימת חסימה קריבנית הטיפול בצינטור
אם רחיקנית- ובמיוחד בנוכחות הידרוסלפינגס- הטיפול הינו בלפרוסקופיה
החלטות לגבי הטיפול המומלץ אמורות להתבצע אצל רופאך המטפל (מומחה לטיפולי פוריות)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו..
נטלי22/11/2009דבר ראשון תודה רבה על התשובה המהירה..
ודבר שני אני יודעת שאני צריכה לקבל את התשובות לשאלות שלי מהרופא המטפל בי והוא מומחה לפוריות, אני פשוט רק רציתי חוות דעת נוספת ממך מה אתה היית מייעץ לי לעשות ומה לדעתך אני צריכה לעשות ? לאיזה טיפול עדיף לי לפנות כי הרופא שלי יודע מה יש לי והוא שאל אותי מה אני רוצה לעשות ניתוח לפתיחת חצוצרות או לעבור ישירות להפרייה ואני אמרתי לעבור להפרייה כי לא רציתי לחכות יותר.. בגלל זה לפני שאני שומעת את דעת הרופא שלי רציתי לשמוע מה היא דעתך? האם מכך שהחצוצרות שלי סתומות זה יכול להפריע לעובר להשתרש ברחם...
אני נורא מבולבלת ואנני רוצה לבזבז יותר זמן על הפרייה שאולי החצוצרות מפריעות? בצילום הרחם כמו שאמרתי לך לא הודגם החצוצרות בכלל , לא נכנס נוזל אליהם ורשום שיש את הידרו... משהו שכתבת אתה את הנוזל הזה.. מה לדעתך אני צריכה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו22/11/2009ספציפית לגבי צינטור\ניתוח
צינטור כאמור רק אם החסימה קריבנית
ניתוח- רק במידה ויש נוזל בחצוצרה (חסימה רחיקנית ים הידרוסלפינגס)
אם לא זה ולא זה- אזי מומלץ המשך IVF
בכל מקרה- חוו"ד ספציפית- לא ראויה בפורום אלא- מרופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



