חצוצרות סתומות ושחלות פוליצסטיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חצוצרות סתומות ושחלות פוליצסטיות
    נטלי
    22/11/2009

    היי דר' ותודה מראש על התשובה..
    יש לי כמה שאלות אליך:
    אני בת 27 בטיפולים כבר שנתיים, השחלות שלי פוליצסטיות ובצילום רחם התגלה שהחצוצרות שלי שניהם סתומות לא נכנס בכלל יוד לחצוצרות.
    אני אחרי 4 הפריות בשאיבה נשאבו לי 30 ביציות מתוכן 28 הפריות , מבחינת הזרע אין בעיה.
    הפרייה ראשונה נקלטתי עד שבוע 8 שהייתה הפלה טבעית והכול יצא בשלמותו, ומאז עשיתי עוד 3 הפריות ללא הצלחה. עשיתי בדיקת קרישות דם והכול בסדר, אני כרגע אחרי שנה בחו"ל והגוף שלי נקי מהורמוניים וכדורים ואני חוזרת לארץ ויש לי התלבטות בין אם לבצע לפרסקופיה או צנתור חצוצרות שיעזור לעובר להשתרש, או לבצע שאיבה נוספת של פחות ביציות ולהחזיר עוברים טריים ולא קפואים. (בשאיבה הקודמת בגלל מס' כמות הביציות הגדול שנשאב ממני הייתה לי תגובת יתר והעוברים הוחזרו לי רק חודש וחצי אחרי השאיבה .זאת אומרת לא הייתה החזרה של עוברים טריים בכלל.
    השאלה שלי מה לעשות עכשיו אני ממש מבולבלת , יכול להיות שהנוזל בחצוצרות מפריע לעובר להיקלט?
    מה היית אתה מציע לי לעשות במקרה כזה אני ממש זקוקה לייעוץ נוסף חוץ מהרופא שלי , לחוות דעת שלך!!
    תודה רבה מראש וסליחה על אורך המכתב!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה

    פרופ' ראול אורביטו
    22/11/2009

    במידה וקיימת חסימה קריבנית הטיפול בצינטור
    אם רחיקנית- ובמיוחד בנוכחות הידרוסלפינגס- הטיפול הינו בלפרוסקופיה
    החלטות לגבי הטיפול המומלץ אמורות להתבצע אצל רופאך המטפל (מומחה לטיפולי פוריות)
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    נטלי
    22/11/2009

    דבר ראשון תודה רבה על התשובה המהירה..
    ודבר שני אני יודעת שאני צריכה לקבל את התשובות לשאלות שלי מהרופא המטפל בי והוא מומחה לפוריות, אני פשוט רק רציתי חוות דעת נוספת ממך מה אתה היית מייעץ לי לעשות ומה לדעתך אני צריכה לעשות ? לאיזה טיפול עדיף לי לפנות כי הרופא שלי יודע מה יש לי והוא שאל אותי מה אני רוצה לעשות ניתוח לפתיחת חצוצרות או לעבור ישירות להפרייה ואני אמרתי לעבור להפרייה כי לא רציתי לחכות יותר.. בגלל זה לפני שאני שומעת את דעת הרופא שלי רציתי לשמוע מה היא דעתך? האם מכך שהחצוצרות שלי סתומות זה יכול להפריע לעובר להשתרש ברחם...
    אני נורא מבולבלת ואנני רוצה לבזבז יותר זמן על הפרייה שאולי החצוצרות מפריעות? בצילום הרחם כמו שאמרתי לך לא הודגם החצוצרות בכלל , לא נכנס נוזל אליהם ורשום שיש את הידרו... משהו שכתבת אתה את הנוזל הזה.. מה לדעתך אני צריכה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידרוסלפינגס

    פרופ' ראול אורביטו
    22/11/2009

    ספציפית לגבי צינטור\ניתוח
    צינטור כאמור רק אם החסימה קריבנית
    ניתוח- רק במידה ויש נוזל בחצוצרה (חסימה רחיקנית ים הידרוסלפינגס)
    אם לא זה ולא זה- אזי מומלץ המשך IVF
    בכל מקרה- חוו"ד ספציפית- לא ראויה בפורום אלא- מרופא מטפל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו