אחרי צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי צילום רחם
    רונית
    17/12/2009

    שלושה ימים אחרי צילום רחם עדיין יש לי הפרשות- מעט דמיות והרוב חומות במרקם רירי. אין לי חום ומרגישה טוב.
    הרופא שלי לא בארץ ולכן יש לי תור רק בעוד שבועיים.
    1. כמה ימים אחרי זה עדיין בסדר שיש הפרשות?
    2. האם ההנחיה להמתין עם קיום יחסי מין עד להפסקת הדימום קשורה לסכנת זיהום מהפגיעה בצוואר הרחם? (ומה ההנחיות לגבי הפרשה שאינה דמית- כמובן לא רוצים לפספס את הביוץ...)
    2. האם יכול להיות שההפרשות החומות הן הצטברות ריר שהיתה בשחלה חסומה (זוהתה חסימה קריבנית מלאה באחת החצוצרות, שלא נפתחה במהלך הצילום)?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמם

    פרופ' ראול אורביטו
    17/12/2009

    יתכן דמם מס' ימים לאחר צילום, פוחת ומשנה צבע לכהה, ככל שחולף הזמן
    אם מתגבר, אדום או מלווה בכאבים\חום- יש לפנות למיון
    בחלוף הדמם- ניתן לקיים יחסים- הפרשות שאינן דמיות- אפשריות- כמו הפרשות ריריות סביב ביוץ
    ההפרשות לא קשורות לחצוצרה, אלא לרחם או הצואר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו