מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם - זקוקה לעזרה....טניה23/12/2009
שלום,
אני לפני טיפולי פוריות , שנה מנסה להיכנס להריון (יש לי ציסטות בשחלות, לא תמיד מבייצת, מחזור לא סדיר) לפני הזראות הרופאה הפנתה אותי לצילום רחם..אני בהסטריה..לא יכולה לישון,לאכול,כל הזמן בא לי לבכות, אני כל כך מפחדת ..יחד עם זאת אני יודעת שאני חייבת לעבור את הבדיקה על מנת לקבוע המשך התהליך מה גם שחלק נכנסים להריון אחרי הבדיקה הזו..אני יודעת שחייבת, אבל אני כל כך בלחץ..בבקשה תעזרו לי , תתנו לי מידע מלא ככל האפשר
בבקשה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טניה יקרה כנסי!!
נופר23/12/2009שלום לך יקרה,
אני כשבוע לאחר צילום רחם! קודם כל תרגעי!!! אין ממה להיות לחוצים, הצילום לא כואב הוא מהיר מאוד וכל הזמן מסבירים לך מה עושים.
את מגיעה למכון רנטגן, קחי לפני זה אופטלגין או כדור שעוזר לך לכאבים(כמו כאבי מחזור), אני אישית לקחתי ואליום אחד כי הייתי לחוצה(זה לא נחוץ) ו 60 טיפות אופטלגין נוזלי לכאב שאולי יבוא אח"כ.
את נכנסת לחדר מחליפה לחלוק, יש איתך אחות מלווה רופא מבצע וטכנאי שמצלם.
את שוכבת על מיטה רגילה(לא כמו של רופא נשים) הרופא מבצע מבקש ממך להרים רגליים על המיטה, הוא מכניס את המפשק כמו של בדיקה רגילה, זה ממש לא כואב, עכשיו מנקים הפרשות מהנרתיק. השלב הבא הוא קיבוע הרחם, הרופא מבקש ממך להשתעל והופ.... זהו את לא מרגישה כלום ואת מוכנה להחדרת היוד. אני הכי פחדנית בעולם ולא הרגשתי כלום!!!! בואי נגיד שלעשות שעווה יותר כואב ואני רצינית!!!
ברגע שהכל בפנים תתבקשי לזוז אחורנית עד שתתישרי עם הרגליים, בשלב זה מוציא הרופא את המפשק ואת ממש לא מרגישה כלום והרבה יותר נוח לך, עכשיו נכנס הטכנאי ומתחיל לצלם, יגידו לך להסתובב שמאלה וימינה וכמה צילומים מקדימה וזה הכל.
7 דקות הייתי בחוץ מאושרת ובלי כאבים.
היה דימום מועט באותו יום, ממש לא נורא אפילו פחות ממחזור, יום אחרי כבר הופיעו הפרשות ועוד יום או יומיים זה מתבהר עד שנעלם, מה שהכי חשוב שהכל תקין. מאחלת לך המון הצלחה, לכי ברוגע זה ממש אבל ממש לא כואב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנופר היקרה!! תודה רבה..
טניה23/12/2009האם זה משנה באיזה כילים רופא משתמש? האם משנה מי הרופא המבצע?
כי שמעתי על דר טוגנרייך , אבל גם הבנתי שיש לחכות מלא זמן עד שמגעים אליו..וגם שלא ניתן להבטיח שהצילום יתבצע אצלו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטניה...
נופר23/12/2009לא הבנתי את השאלה על הכלים.
דוקטור טוגנדרייך אכן מבצע צילומי רחם, בבית חולים השרון ואף באסותא למבוטחות קופות החולים מלבד כללית ששם ניתן לעשות באופן פרטי וזה עולה לא מעט, בבית חולים השרון הוא כתב לא פעם שאין הבטחה שהוא עצמו יבצע את הצילום, לפעמים ישנם רופאים אחרים שמבצעים את הצילום.
מאיזה אזור את ? אני רוצה לציין שאני קיבלתי המלצות חמות על דוקטור טוגנדרייך אבל לאחר חודש וחצי שלא היו תורים בבית חולים שרון ולא הייתה לי אפשרות לשלם באופן פרטי, הגעתי למכון רנטגן בעיר שלי ושם עשיתי את הצילום, המבצעת הייתה עדינה וכמו שאמרתי לך לא כאב בכלל, יצאתי וקילתי תשובה אחרי עשרים דקות ועכשיו אני רגועה שהכל תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו24/12/2009אנא עיינית במדור שאלות נפוצות בפורום- שם מצויים פרטים על הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



