דימום לאחר צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום לאחר צילום רחם
    עדי
    22/01/2010

    שלום רב.אתמול עברתי צילום רחם+החדרת חומר שיקוף ע"מ לבדוק אם ישנן הדבקויות בחצוצרות אשר מונעות את כניסתי להריון.לאחר 3 נסיונות הזרקת החומר לכיוון החצוצרות אשר לא צלחו, ושיקוף שהראה מעט מעבר בחצוצרה אחת, שוחררתי עם מסקנה ש"אין דרך אחרת מלבד הפריה חוץ גופית". אחרי מחקר של יום וחצי אני חושבת אחרת. אבל שאלתי היא לגבי דימום שהחל כ-30 שעות לאחר הבדיקה.אין זה זמן הווסת שלי, הדימום הוא לא חלש, ומלווה בכאבים המזכירים PMS. אני חוששת שאולי נעשה נזק כלשהו במהלך הבדיקה (לא לקחתי אנטיביוטיקה)
    האם נזק כזה הוא שכיח? קורה? איפה ניתן לעשות צינתור חצוצרות?מהן דרכים נוספות בהן ניתן להתמודד עם העניין? אשמח לתשובה מהירה , תודה עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום לאחר צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום

    פרופ' ראול אורביטו
    24/01/2010

    במידה ודימום חזק\ מתגבר ומלווה בכאבים- ראוי לפנות בהקדם לבדיקת רופא נשים
    לגבי סיכונים\סיבוכים בצילום- פני למדור שאלות שכיחות בפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו