התפנקות באסותא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפנקות באסותא
    ליאורה
    09/04/2010

    למרות ששוחחתי עם דר' טוגנדרייך בטלפון האישי והוזמנתי לבצע צילום רחם בקופ"ח כללית (אפילו התעקש שאין צורך לבוא באופן פרטי) - החלטתי שמגיע לי וקבעתי באסותא ת"א (רמת החי"ל אסותא החדש).
    אז לידיעת כולן - המקון ברמה 5 כוכבים. היחס אישי ולא מחכים עם עוד 20 נשים בחוץ.
    קיבל אותי רופא מטעם אסותא - ד"ר פולב. בצע את הבדיקה כמובן ד"ר טוגנדרייך. איפשרו לבעלי להיות לידי במשך כל הבדיקה (כמעט) ברגע שהתחיל הצילום בעלי הוזמן לשבת בחדר הבקרה יחד עם ד"ר פולב.
    לאחר הבדיקה הזמין אותי ד"ר טוגנדרייך לחדר הבקרה. הראה לי את התמונות. הסביר לי את הממצאים. ענה לי על כל השאלות (ואני מודה שאני נודניקית). אז איך אפשר להשוות ל "אוירת השוק" של קופת חולים.
    והבשורה הכי טובה - יש לי פוליסה במנורה והסוכן הבטיח שאקבל החזר.
    אז בנות - למרות הכל קופת חולים זה קופת חולים ופרטי זה פרטי וההבדל ענק.
    לגופה של בדיקה - לא לפחד כלל - ממש לא כואב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפנקות באסותא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    מיכל
    11/04/2010

    שלום,
    אני אמורה לבצע את הבדיקה השבוע ...
    גם אני קבעתי תור לאסותא באופן פרטי (פשוט כי התורים בכללית הם לא ממש אנושיים ולא בא לי לחכות ולשרוף חודשיים על המתנה מיותרת)
    אני מאד לחוצה, ויש לי כמה שאלות:
    1. האם לקחת איזשהו כדור הרגעה/לכאבים לפני?
    2. האם ד"ר טוגנדרייך השתמש בבלון או בתופסן (שצובט את הרחם)
    3. האם חשת בכאבים אחרי הבדיקה?
    4. איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך?
    5. כמה זמן ארכה הבדיקה? מה בדיוק קורה שם?
    בעלי ואני מנסים כבר 7 חודשים, הרופא שלי המליץ לעבור כמה שלבים עוד לפני צילום הרחם, אבל אני כבר לחוצה ורוצה לגמור עם זה
    הזרע של בעלי נבדק ונמצא שהוא "יותר מתקין" - מה שמביא אותי לחשוב שאם יש בעיה, אז היא רק אצלי, ואני כבר רוצה לדעת!
    בקיצור, אשמח לשמוע קצת "חוויות" מהבדיקה....
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיתי באסותא ולא הצטערתי

    אילנה
    11/04/2010

    לשאלתך
    אני עשיתי באסותא כי הרופא שלי המליץ על טוגנדרייך ולא קיבלתי תור סביר בקופ"ח.
    מאד מקצועי וסבלני.
    הבדיקה עברה ללא כאבים.
    הרופא שלי הסתכל בצילומים ושיבח את איכות הבדיקה.
    משוואה לחברות במרפאת הפריון שעשו אצל טוגנדרייך בקופ"ח - עדיף אסותא ולא באשמתו (יש עוד מעורבים בתהליך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו