מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם-רופאים יקרים, נא פירושכםמיכל21/04/2010
ביצעתי היום צילום רחם,
אני אודה לכם לפירוש תוצאות הצילום:
"לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים.
אין פיגומי מילוי.
חצוצרה שמאלית תקינה עם פיזור פריטוניאלי, חצוצרה ימנית לא הודגמה, ללא פיזור פריטוניאלי מצד ימין.
לסיכום: חסימה פרוקסימלית מצד ימין."
אני מבינה מזה שהחצוצרה הימנית שלי לא ממש מתפקדת, ולכן שאלתי, האם זה ימנע ממני מלהכנס להריון? האם זה מפחית את הסיכויים, אשמח לדעת בכמה % בערך......
מה אפשר לעשות כדי "לתקן את הבעיה" - ניתוח????
התור שלי לרופא המטפל ממש רחוק, לכן אני אודה לתשובתכם המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה אחת תקינה - יכול להספיק.
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010חסרים נתונים כדי להמליץ -לשם כך יש רופא מטפל.
מהתשבה עולה שהרחם תקין וחצוצרה אחת תקינה.
ניתן לבצע ניסיון פתיחה של החצוצרה החסומה (צנתור). פתיחה כזו משפרת הסיכוי להריון ובתנאי שיש ביוץ והזרע פורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם - שאלה נוספת
מיכל22/04/2010שאר הבדיקות תקינות לגמרי, בדיקת דם להורמונים הראתה שהכל תקין, יש ביוץ, הזרע של בעלי יותר מתקין, בקיצור - כנראה שזו הבעיה היחידה,
השאלה האם זה אומר שהסיכוי שלי להרות, אם בכלל, יתרחש עכשיו רק אחת לחודשיים?
צד ימין חסום לגמרי, צד שמאל נפתח בצילום
אני מבינה מכך, שאם יש ביוץ בשחלה ימנית, והביצית לא יוצאת מהחצוצרה והזרע לא יכול להכנס אליה, בעצם בחודש הזה הסיכוי שלי להרות הוא אפסי, אני צודקת????
כמה חשוב לבצע ציתנור במצב כזה, אני מאד חוששת לעבור את החוויה ה"לךא נעימה" (בלשון המעטה) של צילום רחם שוב, ואם אצטרך לעשות כן, אני רוצה ה-ר-ד-מ-ה מ-ל-א-ה
האם זה בכלל אפשרי לבצע פעולה זו תחת הרדמה??
אשמח להבהרות
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)