צילום רחם-רופאים יקרים, נא פירושכם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם-רופאים יקרים, נא פירושכם
    מיכל
    21/04/2010

    ביצעתי היום צילום רחם,
    אני אודה לכם לפירוש תוצאות הצילום:

    "לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים.
    אין פיגומי מילוי.
    חצוצרה שמאלית תקינה עם פיזור פריטוניאלי, חצוצרה ימנית לא הודגמה, ללא פיזור פריטוניאלי מצד ימין.
    לסיכום: חסימה פרוקסימלית מצד ימין."

    אני מבינה מזה שהחצוצרה הימנית שלי לא ממש מתפקדת, ולכן שאלתי, האם זה ימנע ממני מלהכנס להריון? האם זה מפחית את הסיכויים, אשמח לדעת בכמה % בערך......
    מה אפשר לעשות כדי "לתקן את הבעיה" - ניתוח????
    התור שלי לרופא המטפל ממש רחוק, לכן אני אודה לתשובתכם המהירה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצוצרה אחת תקינה - יכול להספיק.

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    חסרים נתונים כדי להמליץ -לשם כך יש רופא מטפל.
    מהתשבה עולה שהרחם תקין וחצוצרה אחת תקינה.
    ניתן לבצע ניסיון פתיחה של החצוצרה החסומה (צנתור). פתיחה כזו משפרת הסיכוי להריון ובתנאי שיש ביוץ והזרע פורה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם - שאלה נוספת

    מיכל
    22/04/2010

    שאר הבדיקות תקינות לגמרי, בדיקת דם להורמונים הראתה שהכל תקין, יש ביוץ, הזרע של בעלי יותר מתקין, בקיצור - כנראה שזו הבעיה היחידה,
    השאלה האם זה אומר שהסיכוי שלי להרות, אם בכלל, יתרחש עכשיו רק אחת לחודשיים?

    צד ימין חסום לגמרי, צד שמאל נפתח בצילום
    אני מבינה מכך, שאם יש ביוץ בשחלה ימנית, והביצית לא יוצאת מהחצוצרה והזרע לא יכול להכנס אליה, בעצם בחודש הזה הסיכוי שלי להרות הוא אפסי, אני צודקת????
    כמה חשוב לבצע ציתנור במצב כזה, אני מאד חוששת לעבור את החוויה ה"לךא נעימה" (בלשון המעטה) של צילום רחם שוב, ואם אצטרך לעשות כן, אני רוצה ה-ר-ד-מ-ה מ-ל-א-ה
    האם זה בכלל אפשרי לבצע פעולה זו תחת הרדמה??

    אשמח להבהרות
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו