מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםאדי21/04/2010
שלום לרופאים ריצתי להפנות אליכם שאלה-האם אפשר לבצע צילום רחם נוסף יום למחורת או יומיים? מכוון שאני הייתי היום בצילום רחם אבל לא כול כך הצליח מכיוון שנוראה כאב לי ולא הצלחתי להרפות וכן הרופא המבצע טען שהוא לא מצליח מכיוון שיש לי צוואר רחם צר והפנה אותי להיסטרסקופיה.לציין שאני עברתי 2 ניתוחים בשנה האחרונה -
1-ניתוח להסרת מחיצה נרתיקית [לפני כחצי שנה]
2-הסרת פוליפ בצוואר הרחם.[לפני כחודשיים]
האם לקבוע תור נוסף להחוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן השאלה אם מוצדק
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010טכנית כמובן שניתן לחזור על הבדיקה יום אחרי.... מתאורך לא ברור מדוע הבדיקה נכשלה. אם מדובר בבעיה בצוואר הרחם או קושי אחר? בכל מקרה היסטרוסקופיה תספק מידע רק על הרחם ולא על המעבר בחצוצרות. מטרתו העקרית של צילום הרחם היא קביעת תקינות המעבר בחצוצרות.
לפני שאת קובעת תור נוסף כדאי להבדק אצל הרופא שעומד לבצע הבדיקה החוזרת (במרפאתו ולא במכון הרנטגן) על מנת שיוכל להעריך בתנאים אופטימליים וללא לחץ את השיטה הנכונה וההכנה הדרושה כדי שהבדיקה תצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אדי21/04/2010ערב טוב לך דוקטור, תודה על התשובה.
הבדיקה מאוד כאבה לי כאשר הרופאה שם את הספקולום ולא הצלחתי להרפות הוא בכול מקרה המשיך את הבדיקה ולפי השיחה שניהל עם הטכנאי רנטגן הוא לא מצליח למלא את חלל הרחם בנוזל ושכול החומר יוצא החוצה
יש אפשרות לצילום אצלך באופן פרטי? עוד השבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפואה ציבורית
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/04/2010אני מאמין ברפואה הציבורית ואני גם חלק ממנה ברב זמני. איני יודע באיזו קופה את מבוטחת אבל :
אם מכבי אוכל לבצע לך היום אם תגיעי עד 0900 למכבי השלום רחוב יגאל אלון פינת רחוב תובל ת"א בניין B קומה 3
אם את בכללית תגיעי למרפאת זמנהוףת"א ביום ב ב0800
אם את לאומית או מאוחדת אין לי פתרון זמין אבל את יכולה לקבוע בבית חולים השרון 039372222 ולהגיע עם טופס התחייבות.
באופן פרטי אני מבצע בבית חולים אסותא ת"א לקביעת תור- ורד 0546661111
לתקשור אישי שלא בפורום. [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם
אדי22/04/2010תודה רבה .
אני בכללית אני אגיעה ביום ב בבוקר ב8:00 לזמינהוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיכל22/04/2010אדי שלום,
אני כל כך מזדהה עם תחושותייך, ומצטערת על כאבייך
אני מסירה בפנייך את הכובע על שאת מוכנה לבצע את הבדיקה בשנית, יום אחרי!!!!
אני בכל אופן אצטרך קצת זמן כדי לשכוח.....
אני ממש אשמח לשמוע איך עברה לך הבדיקה השנייה, האם כאב פחות, האם חשת אחרת והצלחת להיות יותר רפויה ומשוחררת (מה לקחת לכאבים?)
אצלי מצאו שחצוצרה ימנית חסומה והרופא אמר שיתכן שזה מלחץ, מכיווץ יתר וחוסר הרפייה, בכל אופן יתכן שאצטרך לעבור צינתור כדי לפתוח את החסימה, ואז לא יהיה לי מנוס מלעבור צילום רחם שוב - לכן אני שואלת...
תהיי חזקה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ברירה
אדי22/04/2010היי דפנה,
תודה על הבעת תמיכה ,אני חייבת לציין שאתמול כאשר חזרתי מהבדיקה הייתי כול כך מבואסת וכאשר נכנסתי לפורום וקראתי את מה שאת כתבת זה עודד אותי .והזדהיתי אם מה שכתבת על החווית צילום רחם,על הרופא שמסרב לתת ההפניה ועל הבעל ...אני לעומתך לקח לי זמן רב לשכנע את הרופאה שלי לתת לי את ההפניה וכול טיעון שלה שכנע אותי לותר ואני גם פחדתי מכול סיבוך אפשרי שעלול להיות עקב הצילום.
אני בכול מקרה אצטרך לעבור את הבדיקה, לפחות עכשיו אני יודעת לקראת מה אני הולכת ומקוה שזה יהי שונה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה 2
מיכל22/04/2010היי שוב,
אני מבינה מתשובתך שלא ביצעת את הבדיקה היום על אף הצעתו הנדיבה של ד"ר טוגנדרייך
אני חייבת לציין שבהתחלה חשבתי ללכת אליו (אפילו שאני מהצפון), אך מפאת המחיר היקר באסותא החלטתי לוותר.
לצערי, התורים אליו דרך קופ"ח היו ארוכים ולא רציתי לחכות...
היום בדיעבד אני קצת מצטערת
אם הייתי יודעת שככה ארגיש הייתי משלמת גם מליון דולר כדי למנוע את זה...
זה אכן מנחם שיש עוד בנות שמרגישות כמוני, אני אתמול בכיתי כל היום ולא האמנתי איך הגעתי למצב הזה ולמה זה מגיע לי (סתם רחמים עצמיים...) וזה רק בגלל שהרופא שנתן את ההפניה על אף רצונו אמר לי ש"98% שהכל בסדר ואני סתם מתעקשת והולכת...." חבל שנוכחתי לגלות שאני ב2% הנותרים
בכל אופן, אני אשמח לשמוע מתי את עתידה לבצע את הבדיקה החוזרת ואצל מי
הלוואי והחוויה השנייה שלך (ושלי-אם אצטרך) תראה אחרת, ויהיו לך דברים טובים יותר לספר
זה יעודד גם אותי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך היה????
מיכל26/04/2010אדי שלום,
האם ביצעת את צילום הרחם בשנית?
אשמח לשמוע איך היתה החוויה הפעם?
איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך, האם הפעם זה הרגיש אחרת (פחות כואב?)
כנראה שגם אני אצטרך לעבור שוב...
אני אשמח לשמוע "חוויות".....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דפנה
אדי26/04/2010הי. מקווה שנרגעת קצת מאז..
היום בבוקר עשיתי את הצילום אצל דוקטור טוגנדרייך
לשמחתי גיליתי שכל ההמלצות שקראתי עליו התבררו כנכונות:
דוקטור טוגנדרייך היה סבלני מאד, עדין, ולמרות בעייה מיבנית שהקשתה מאד על תהליך הבדיקה הוא לא ויתר עד שהצליח להשלים את הבדיקה (לפני כמה ימים ניסיתי לעשות את הבדיקה אצל רופא אחר במקום אחר והוא לא הצליח לעשות לי את הבדיקה).
אני רוצה להדגיש, מעבר ל-'ידיים העדינות' את הגישה הסבלנית והמרגיעה ובכלל את היחס הכללי ( כל-כך נדיר להתקל ברופא שלא רק שלא מאחר בבוקר אלא עוד מגיע חצי שעה לפני הזמן)
לסיכום ממליצה בחום רב מאד.
והכי חשוב - הבדיקה היתה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה יופי
דפנה26/04/2010איך אני שמחה לשמוע שהפעם הרגשת אחרת
ויותר שמחה שהכל תקין ועכשיו את יכולה להיות רגועה
תגידי - הפעם זה לא כאב? לקחת כדורים לפני?
קבעתי תור אליו לחודש הבא (אחרי המחזור שבטח יגיע....)
ממש עודדת אותי
תודה !!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אדי27/04/2010היי דפנה
מומלץ מאוד לקחת כדור נגד כאבים חצי שעה לפני הבדיקה {מה שעוזר לך -אופטלגין,אדקס,נקסין}
כי בכול זאת זה בדיקה פולשנית,עם כמה חפירות שעושים שם
[צובטים אותך ,מרחיבים ומזריקים} ועם הכדור זה נסבל .חוץ מזה שכול אחת מגיבה אחרת לכאב מסויים.
שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפולי ivf
אדי01/07/2010לפרופסור ראול אורביטו רציתי לשאול אם אתה עובד גם במדיקל סנטר ועובד עם כללית מושלם\פלטיניום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדיקל סנטר בהרצליה
פרופ' ראול אורביטו05/07/2010IVF במדיקל, ונחשב כיועץ (לצורך החזרים) בכל הביטוחים המשלימים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



