צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם
    אדי
    21/04/2010

    שלום לרופאים ריצתי להפנות אליכם שאלה-האם אפשר לבצע צילום רחם נוסף יום למחורת או יומיים? מכוון שאני הייתי היום בצילום רחם אבל לא כול כך הצליח מכיוון שנוראה כאב לי ולא הצלחתי להרפות וכן הרופא המבצע טען שהוא לא מצליח מכיוון שיש לי צוואר רחם צר והפנה אותי להיסטרסקופיה.לציין שאני עברתי 2 ניתוחים בשנה האחרונה -
    1-ניתוח להסרת מחיצה נרתיקית [לפני כחצי שנה]
    2-הסרת פוליפ בצוואר הרחם.[לפני כחודשיים]
    האם לקבוע תור נוסף להחוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן השאלה אם מוצדק

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    21/04/2010

    טכנית כמובן שניתן לחזור על הבדיקה יום אחרי.... מתאורך לא ברור מדוע הבדיקה נכשלה. אם מדובר בבעיה בצוואר הרחם או קושי אחר? בכל מקרה היסטרוסקופיה תספק מידע רק על הרחם ולא על המעבר בחצוצרות. מטרתו העקרית של צילום הרחם היא קביעת תקינות המעבר בחצוצרות.
    לפני שאת קובעת תור נוסף כדאי להבדק אצל הרופא שעומד לבצע הבדיקה החוזרת (במרפאתו ולא במכון הרנטגן) על מנת שיוכל להעריך בתנאים אופטימליים וללא לחץ את השיטה הנכונה וההכנה הדרושה כדי שהבדיקה תצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אדי
    21/04/2010

    ערב טוב לך דוקטור, תודה על התשובה.
    הבדיקה מאוד כאבה לי כאשר הרופאה שם את הספקולום ולא הצלחתי להרפות הוא בכול מקרה המשיך את הבדיקה ולפי השיחה שניהל עם הטכנאי רנטגן הוא לא מצליח למלא את חלל הרחם בנוזל ושכול החומר יוצא החוצה
    יש אפשרות לצילום אצלך באופן פרטי? עוד השבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה ציבורית

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    22/04/2010

    אני מאמין ברפואה הציבורית ואני גם חלק ממנה ברב זמני. איני יודע באיזו קופה את מבוטחת אבל :
    אם מכבי אוכל לבצע לך היום אם תגיעי עד 0900 למכבי השלום רחוב יגאל אלון פינת רחוב תובל ת"א בניין B קומה 3
    אם את בכללית תגיעי למרפאת זמנהוףת"א ביום ב ב0800
    אם את לאומית או מאוחדת אין לי פתרון זמין אבל את יכולה לקבוע בבית חולים השרון 039372222 ולהגיע עם טופס התחייבות.
    באופן פרטי אני מבצע בבית חולים אסותא ת"א לקביעת תור- ורד 0546661111
    לתקשור אישי שלא בפורום. [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם

    אדי
    22/04/2010

    תודה רבה .
    אני בכללית אני אגיעה ביום ב בבוקר ב8:00 לזמינהוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מיכל
    22/04/2010

    אדי שלום,
    אני כל כך מזדהה עם תחושותייך, ומצטערת על כאבייך
    אני מסירה בפנייך את הכובע על שאת מוכנה לבצע את הבדיקה בשנית, יום אחרי!!!!
    אני בכל אופן אצטרך קצת זמן כדי לשכוח.....
    אני ממש אשמח לשמוע איך עברה לך הבדיקה השנייה, האם כאב פחות, האם חשת אחרת והצלחת להיות יותר רפויה ומשוחררת (מה לקחת לכאבים?)
    אצלי מצאו שחצוצרה ימנית חסומה והרופא אמר שיתכן שזה מלחץ, מכיווץ יתר וחוסר הרפייה, בכל אופן יתכן שאצטרך לעבור צינתור כדי לפתוח את החסימה, ואז לא יהיה לי מנוס מלעבור צילום רחם שוב - לכן אני שואלת...
    תהיי חזקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ברירה

    אדי
    22/04/2010

    היי דפנה,
    תודה על הבעת תמיכה ,אני חייבת לציין שאתמול כאשר חזרתי מהבדיקה הייתי כול כך מבואסת וכאשר נכנסתי לפורום וקראתי את מה שאת כתבת זה עודד אותי .והזדהיתי אם מה שכתבת על החווית צילום רחם,על הרופא שמסרב לתת ההפניה ועל הבעל ...אני לעומתך לקח לי זמן רב לשכנע את הרופאה שלי לתת לי את ההפניה וכול טיעון שלה שכנע אותי לותר ואני גם פחדתי מכול סיבוך אפשרי שעלול להיות עקב הצילום.
    אני בכול מקרה אצטרך לעבור את הבדיקה, לפחות עכשיו אני יודעת לקראת מה אני הולכת ומקוה שזה יהי שונה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה 2

    מיכל
    22/04/2010

    היי שוב,
    אני מבינה מתשובתך שלא ביצעת את הבדיקה היום על אף הצעתו הנדיבה של ד"ר טוגנדרייך
    אני חייבת לציין שבהתחלה חשבתי ללכת אליו (אפילו שאני מהצפון), אך מפאת המחיר היקר באסותא החלטתי לוותר.
    לצערי, התורים אליו דרך קופ"ח היו ארוכים ולא רציתי לחכות...
    היום בדיעבד אני קצת מצטערת
    אם הייתי יודעת שככה ארגיש הייתי משלמת גם מליון דולר כדי למנוע את זה...
    זה אכן מנחם שיש עוד בנות שמרגישות כמוני, אני אתמול בכיתי כל היום ולא האמנתי איך הגעתי למצב הזה ולמה זה מגיע לי (סתם רחמים עצמיים...) וזה רק בגלל שהרופא שנתן את ההפניה על אף רצונו אמר לי ש"98% שהכל בסדר ואני סתם מתעקשת והולכת...." חבל שנוכחתי לגלות שאני ב2% הנותרים
    בכל אופן, אני אשמח לשמוע מתי את עתידה לבצע את הבדיקה החוזרת ואצל מי
    הלוואי והחוויה השנייה שלך (ושלי-אם אצטרך) תראה אחרת, ויהיו לך דברים טובים יותר לספר
    זה יעודד גם אותי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך היה????

    מיכל
    26/04/2010

    אדי שלום,
    האם ביצעת את צילום הרחם בשנית?
    אשמח לשמוע איך היתה החוויה הפעם?
    איך התרשמת מד"ר טוגנדרייך, האם הפעם זה הרגיש אחרת (פחות כואב?)
    כנראה שגם אני אצטרך לעבור שוב...
    אני אשמח לשמוע "חוויות".....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דפנה

    אדי
    26/04/2010

    הי. מקווה שנרגעת קצת מאז..
    היום בבוקר עשיתי את הצילום אצל דוקטור טוגנדרייך
    לשמחתי גיליתי שכל ההמלצות שקראתי עליו התבררו כנכונות:
    דוקטור טוגנדרייך היה סבלני מאד, עדין, ולמרות בעייה מיבנית שהקשתה מאד על תהליך הבדיקה הוא לא ויתר עד שהצליח להשלים את הבדיקה (לפני כמה ימים ניסיתי לעשות את הבדיקה אצל רופא אחר במקום אחר והוא לא הצליח לעשות לי את הבדיקה).
    אני רוצה להדגיש, מעבר ל-'ידיים העדינות' את הגישה הסבלנית והמרגיעה ובכלל את היחס הכללי ( כל-כך נדיר להתקל ברופא שלא רק שלא מאחר בבוקר אלא עוד מגיע חצי שעה לפני הזמן)
    לסיכום ממליצה בחום רב מאד.
    והכי חשוב - הבדיקה היתה תקינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי

    דפנה
    26/04/2010

    איך אני שמחה לשמוע שהפעם הרגשת אחרת
    ויותר שמחה שהכל תקין ועכשיו את יכולה להיות רגועה
    תגידי - הפעם זה לא כאב? לקחת כדורים לפני?
    קבעתי תור אליו לחודש הבא (אחרי המחזור שבטח יגיע....)
    ממש עודדת אותי
    תודה !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אדי
    27/04/2010

    היי דפנה
    מומלץ מאוד לקחת כדור נגד כאבים חצי שעה לפני הבדיקה {מה שעוזר לך -אופטלגין,אדקס,נקסין}

    כי בכול זאת זה בדיקה פולשנית,עם כמה חפירות שעושים שם

    [צובטים אותך ,מרחיבים ומזריקים} ועם הכדור זה נסבל .חוץ מזה שכול אחת מגיבה אחרת לכאב מסויים.


    שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי ivf

    אדי
    01/07/2010

    לפרופסור ראול אורביטו רציתי לשאול אם אתה עובד גם במדיקל סנטר ועובד עם כללית מושלם\פלטיניום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדיקל סנטר בהרצליה

    פרופ' ראול אורביטו
    05/07/2010

    IVF במדיקל, ונחשב כיועץ (לצורך החזרים) בכל הביטוחים המשלימים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו