מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםירדן21/04/2010
שלום
מחר אני מבצעת צילום רחם לפני IVF
רציתי לדעת בבקשה
1. 10 ימים מהמחזור זה זמן טוב לביצוע הצילום
2. בהנחה שאין דימום או דימום קל ביותר מותר לקיים יחסי מין ביום שישי
3. אם לא אז מתי מותר לקיים יחסי מין
4. במחזור הבא אני יתחיל בטיפולי IVF [ במאי] האם זה זמן טוב ,קרני הרנטגן לא פוגעים בביציות או שעדיף לחכות למחזור ביוני ואז להתחיל טיפול לא הייתי רוצה לפספס עוד חודש אבל עם צריך אז צריך :]
מצטערת על הבורות ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/04/2010צילום רחם ניתן לבצע אחרי סיום הווסת ולפני קיום יחסי מין (כדי שניהיה בטוחים שלא מבצעים הבדיקה בזמן הריון).
כמות הקרינה בבדיקה המתבצעת בציוד חדיש קטנה וחסרת משמעות.
ניתן לקיים יחסי מין לאחר הבדיקה גם באותו יום.
אין צורך לדחות טיפול פריון בגלל הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ירדן22/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בבקשה
ירדן22/04/2010שלום
בצילום רחם היום אובחן רחם דו קרני
ב U/S תלת מימד אובחן מחיצה 23%
בהיסטרוסקופיה אבחנתית אובחן מחיצה כשליש מהרחם
באוקטובר ביצעתי היסטרוסקופיה ניתוחית להסרת המחיצה
כעת אני מבולבלת איך הסרתי את המחיצה ובעצם זה רחם דו קרני ?
מה מכול ההדמיות הכי מדויקת לאבחן מום ברחם ?
האם רחם דו קרני מהווה בעיה בטיפולי IVF ובהריון בכלל ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחם דו-קרני
פרופ' ראול אורביטו24/04/2010בצילום רחם לא ניתן להבדיל בין רחם דו-קרני למחיצה
בסונר תלת מימד- כן
עצם העובדה שהוסרה המחיצה- אזי היה לך רחם מחיצתי ולא דו קרני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ירדן24/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)