מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם - שאלה נוספתדפנה23/04/2010
ביום 21/4/10, ביצעתי צילום רחם, הממצאים הראו שבחצוצרה הימנית שלי יש חסימה פרוקסימלית, חצוצרה שמאלית תקינה (נפתחה לאחר הצילום כנראה - כי היתה חסומה אף היא בהתחלה) ויש מעבר של חומר הניגוד לחלל הבטן דרך צד שמאל.
שאר הבדיקות שבעלי ואני ביצענו תקינות לגמרי, בדיקת דם להורמונים הראתה שהכל תקין, יש ביוץ, הזרע של בעלי יותר מתקין, בקיצור - כנראה שזו הבעיה היחידה,
השאלה האם זה אומר שהסיכוי שלי להרות, אם בכלל, יתרחש עכשיו רק אחת לחודשיים?
אני מבינה מכך, שאם יש ביוץ בשחלה ימנית, והביצית לא יוצאת מהחצוצרה והזרע לא יכול להכנס אליה, בעצם בחודש הזה הסיכוי שלי להרות הוא אפסי, אני צודקת????
כמה חשוב לבצע ציתנור במצב כזה, אני מאד חוששת לעבור את החוויה ה"לא נעימה" (בלשון המעטה) של צילום רחם שוב, ואם אצטרך לעשות כן, אני רוצה ה-ר-ד-מ-ה מ-ל-א-ה
האם זה בכלל אפשרי לבצע פעולה זו תחת הרדמה??
אשמח להבהרות
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה אפשרי אבל לא נחוץ
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/04/20101 -חצוצרה אחת תקינה מספיקה להשגת הריון.
2 - חצוצרה מצד אחד יכולה להעביר ביצית שחרגה משחלה נגדית כך שהסיכוי להרות אינו כל חודשיים.
3 - חצוצרה חסומה פוגעת בפריון ומפחיתה הסיכוי להרות.
4 -פתיחת חצוצרה חסומה גם כשהשנייה תקינה- מגדיל סיכויי ההתעברות.
התמונה הכוללת (גיל, ביוץ, איכות הזרע, הטיפולים שכבר קיבלת וגם נטיית ליבו של הרופא המטפל) - כולם משפיעים על ההחלטה אם לצנתר או לא.
היות וחצוצרה אחת נפתחה בזמן הצילום והיות והבדיקה היתה מאד טראומטית עבורך אני מציע להמתין 3 עד 6 חודשים ורק אם לא יושג הריון לשקול צנתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
