מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשה דחופה לדר טוגנדרייךנטע23/05/2010
שלום דר' טוגנדרייך
אני חייבת לעשות את צילום הרחם ביום ג הקרוב , התקשרתי לטלפון 03-9372222 מזמן לקבוע תור ולא היה מקום. היום דיברתי איתם שוב ואין ביטולים בנתיים. האם הדר' יוכל לקבל אותי בכל זאת?? זה ממש ממש דחוף לי. ואני מעוניינת שרק אתה תעשה לי את הבדיקה. אני מגיעה דרך קופ"ח לאומית.
דבר נוסף - יום ג זה היום החמישי שלי למחזור, בד"כ אין ממש דימום רק כתמים.
מקווה שתוכל לעזור לי.
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק בשבוע הבא
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/05/2010אוכל לקבלך בבית חולים השרון ביום ג 1 ליוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר טוגנדרייך שלום
ה.ג.ט23/05/2010הופניתי לצילום והתאריך 1.6 מתאים לי מבחינת חישוב התאריכים.
האם אוכל לגשת אלייך בתאריך זה לצילום? יש צורך לקבוע תור?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה דחופה
ליאת23/05/2010דר שלום רב.
תודה על תשובתך!!
רציתי רק לציין שאני שומרת נידה. ואם אדחה את הבדיקה ליום ג הבא , הדימום יכול לעקב לי את המקוה (הרבנים פוסקים שהדימום הזה מטמא) ובעקבות כך אפספס את הביוץ וממש חבל לי לפספס עוד חודש. אשמח מאוד אם יש אפשרות בכל זאת לקבל אותי ביום ג הקרוב??
אני בת 35 לפני הריון ראשון . לכן זה דחוף. כמובן רק אם באמת מתאפשר לך.
שוב להזכירך ביום החמישי למחזור לעיתים יש לי עוד כתמים.
תודה מראש.
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



