לד"ר אורביטו- הריון לאחר צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר אורביטו- הריון לאחר צילום רחם
    סיגל
    23/05/2010

    לד" ר אורביטו שלום
    רקע- בת 38 הריון ספונטני ולידה 1 תקינה, לאחר מכן 3 הפלות טיבעיות ברצף.
    לאחר מספר הזרעות ללא הצלחה, עברתי צילום רחם לפני כ- 3 חודשים והבדיקה תקינה.
    חודש לאחר בדיקת צילום הרחם, נקלטתי להריון ספונטני אך לצערי הרב, בשבוע 8 התגלה שהעובר לא התפתח בצורה תקינה, לאחר מספר ימים התחילה ההפלה הטיבעית וטופלתי בכדור ציטוטק, הטיפול עבר בהצלחה.

    כיום אני חודש לאחר ההפלה, ומכאן מחכה לווסת, ולבדיקות בירור מקיפות.
    השאלה שלי היא האם לאחר בדיקת צילום הרחם שנעשה לפני כ-3 חודשים, ישנו עדיין סיכוי גבוה להיקלט שוב להריון ספונטני? (כפי שמנסים לאחר הבדיקה).
    האם זה נכון, שיש סיכוי גבוה להיקלט להריון במשך חצי שנה לאחר בדיקת צילום הרחם?

    אודה לך לתשובה מפורטת.
    סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    פרופ' ראול אורביטו
    24/05/2010

    מדווח בספרות על עליה קלה בסיכוי להריון מס' חודשים לאחר צילום
    בעיתך כנראה איננה קליטה להריון- אלא החזקתו
    זקוקה לבירור הפלות חוזרות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו