מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר צילום רחם - קצת ארוך..טל20/06/2010
שלום רב,
ביום שישי עשיתי צילום רחם לאחר שאנחנו מנסים להרות כשנה ללא הצלחה
בצילום נראו כי החצוצרות סתומות ולאחר הפעלת לחץ שוב ושוב היוד התפזר בחלל הרחם בצורה יפה והסתימה נפתחה
כעת לאחר קריאה מרובה בפורומים קשה לי לשמור על אופטימיות שכעת הכל יהיה בסדר
האם ייתכן כי כעת הבעיה מאחוריי
האם אכן הפתיחה נפתחה ולא תיסתם שוב
האם אכן הכניסה להריון כעת אמורה להיות קלה וללא שום בעיות של הריון חוץ ריחמי או כימי או בעיות כאלו ואחרות כתוצאה מהצילום ומהאבחון
כי כל מי שכתבה שאובחנו חצוצרות סתומות רשמה שנאלצה לאחר מכן לעבור IVF
חשוב לציין כי יש לי כבר ילד וההריון והכניסה להריון אז היה זריז ותקין
ושאלה אחרונה ממה נובעת הסתימה הזו בכלל
תודה וסליחה על האורך
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו20/06/2010אם אכן ה"סתימה" נפתחה בצילום עם העלאת הלחץ- אזי הצילום תקין ואין בעיה מיכנית
מדובר בבעיה "טכנית" שנפתרה- או התכווצות מקומית של שריר החצוצרה, או פקק רירי שחלף..וכו'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התושבה המהירה
טל20/06/2010אכן כנראה שזו הסיבה שהצילום היה כואב מנשוא
אבל כעת האם אתה צופה שהכניסה תהיה קלה יותר ללא צורך בטיפולים?
כמו כן ממה הסתימה הזו בכלל נובעת ומדוע 48 שעות אחרי אני עדיין עם כאבים?
האם הסתימה נפתחה לטווח ארוך או לאחר זמן קצר הסתימה עלולה שוב לחזור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסתימה
פרופ' ראול אורביטו20/06/2010כפי שציינתי- אין סתימה, וכעת אין בעיה מיכנית
עליך לפנות לרופא מטפל להמשך בירור טיפול
לגבי שאר שאלותיך:
-יתכן שזו היתה סיבה לכאב
-קרוב לודאי
-אם הכאב ימשך, יופיע חום- עליך לפנות למוקד\רופא נשים לבדיקה
-נפתחה- קשה לחזות לאיזה טווח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



