מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חסימה בחצוצרותדניאל21/06/2010
שלום,
לפני שנה וקצת עברתי גרידה לאחר שלא נצפה דופק בעובר.
מאז עברתי סבבי איקקלומין ללא הצלחה ושבוע שעבר עברתי צילום רחם.
תוצאותיו-
מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים
.הדגמה חלקית של חלקן הפרוקסימליים של שתי החצוצרות
.אין לראות פיזור של חומר הניגוד בחלל הצפק
.דרוש המשך בירור
1. ע"מ לפתוח את החסימה, הרופא שלי מתלבט בין צילום רחם נוסף לבין צינתור... מה דעתך?
2. האם יש סיכוי שהחסימה לא תיפתח ואצטרך לעבור ל-IVF?
3. מדוע אסור לקיים יחסים עד הצילום רחם? האם זה בגלל הסיכוי שאני בהריון... ואם לשם כך האיסור, אם אין לי סיכוי להיכנס להריון עד פתיחת החסימה האם אני יכולה לקיים יחסים לפני צילום רחם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו23/06/2010אם נוסף, אזי רק צינטור
הכל יתכן
לא לקיים יחסים בשל הסיכוי להריון, אם החסימה "טכנית" אזי קיים עדין הסיכוי להריון וחבל להזיק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלות נוספות
דניאל24/06/2010מה זה אומר חסימה טכנית? מה בעצם חוסם את החצוצרות בעקבות הגרידה?
רופא אחר אמר לי שבצינתור עושים חור ולא בטוח שהתפקוד של החצוצרה יעבוד.... וצילום רחם נוסף עדיך פשוט צריך להוסיף לחץ... בצילום רחם הראשון הרופא לא ניסה לפתוח את החסימה כי מרוב לחץ ברחם הבלון והצינורית יצאו ולכן אמר לי לחזור שנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצינטור
פרופ' ראול אורביטו24/06/2010צינטור לא עושים חור??!!- יתכן סיבוך כנ"ל אך לא שכיח
כל צינטור מתחיל כצילום רחם- אם הסתימה תיפתח בלחץ- לא יהיה צורך בצינטור
אם לא תיפתח, יהיה צורך- ואז תיאלצי להשלח ל"צינטור" במועד נוסף- שלישי
בצינטור סלקטיבי ניתן ל"כוון" טוב יותר את זרם חומר הניגוד לפית החצוצרה ואז לאבחן במדויק יותר אם קיימת חסימה או לא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



