סקטוסלפיגס-דחוף ! מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סקטוסלפיגס-דחוף ! מיואשת
    לי
    11/07/2010

    שלום רב, אני בת 28. נשואה ללא ילדים, ללא הריונות קודמים. לפני שנה וחצי עברתי 2 הסיטרוסקופיה ניתוחית להוצאת מיומה בגודל של כ 5 ס"מ. לפני שבוע עברתי צילום רחם ונמצאה בחצוצרה השמאלית סקטוסלפיגס, ימנית תקינה.
    שאלתי היא האם יש ניתוח להוצאת הנוזל ופתיחת החצוצרה.איזה פתרון יש כדי לתקן את החצוצרה הזו.. אם לא ניתוח- האם צינטור עוזר כאן.
    האם כדאי לעשות ניתוח, ואם כן האם ניתוק או כריתה של חצוצרה- ומה ההבדל ביניהם. מה הסיכונים של ניתוח כזה.האם לאחר ניתוח כזה יש לי זיכוי להרות טבעי.?
    מי רופא מומלץ לעשות ניתוח כזה?
    מי רופא מומלץ להתייעצות בנושא? במרכז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סקטוסלפיגס-דחוף ! מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקטוסלפינגס

    פרופ' ראול אורביטו
    11/07/2010

    צינטור לא עוזר
    הטיפול הסופי הוא ניתוח- ובד"כ לכריתת החצוצרה
    מה שמקובל בארץ זה להפנות לכריתה רק לאחר 2-3 כשלונות בטיפולי הפריה חוץ- גופית
    לגבי המלצות לרופאים וכו', פני לפורום העוסק בלפרוסקופיות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו