האם יש סיכון בצילום רחם בגיל 43?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש סיכון בצילום רחם בגיל 43?
    לינוי
    29/09/2010

    יש ילדים בבית, יש כמיהה גדולה מאוד לילד נוסף.
    עברתי בשנתיים וחצי האחרונות 2 הפלות. אחת הייתה בשבוע 10 , טיבעית, ללא גרידה. והשניה בשבוע 18 עם גרידה בעקבות הפסקת דופק של העובר. היום אני כשנה אחרי
    הגרידה.
    מאז עברתי טיפולים עם 5 מחזורי איקקלומין ללא הצלחה להכנס להריון.
    לטענת הרופא במידה ורוצים להמשיך בטיפולים יש צורך לעבור לטיפולים עם זריקות ולשם כך יש צורך בצילום רחם כדי לוודא שאין חסימות.
    רציתי לדעת האם בגיל 43 צילום רחם אינו מסוכן יותר מאשר אצל בחורות צעירות?
    האם באמת חייבים לעבור צילום רחם לפני מעבר לטיפולים עם זריקות?
    צריכה לציין שגם הילדים שלי הם תוצר של טיפולים עם איקקלומין.
    לפני 17 שנה עברתי צילום רחם שהיה מאוד טראומטי עם כאבים מאוד מאוד חזקים.
    מה הסיכוי שגם הפעם הצילום יהיה כרוך בכאבים חזקים מאוד? או שהצילום היום
    שהוא כבר אחרי לידות עשוי להיות קל יותר?
    אודה לך על התיחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיל כשלעצמו אינו מוסיף סיכון

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    29/09/2010

    צילום רחם היא בדיקה פולשנית עם פוטנציאל לסיבוכים. הגיל כשלעצמו אינו גורם סיכון.
    הסיבוכים האפשריים לצילום רחם:
    רגישות (אלרגיה) לחומר הניגוד
    זיהום אגן
    התנקבות הרחם (נדיר ביותר).
    יתכן והעובדה שעברת לידות תגרום לבדיקה להיות "קלה" יותר עבורך.
    ב 17 שנים אחרונות (מאז עברת את הבדיקה) פיתחו עבורינו "חכמי הטכנולוגיה" אביזרים המקלים ביצוע הבדיקה לבודק ולנבדק.
    לעצם הצורך בצילום רחם אצלך עלייך להיועץ ברופא פריון מומחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו