שאלה לד"ר דניאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר דניאל
    ליאת
    13/10/2010

    שלום לד"ר דניאל
    ברצוני להציג בפניך את תוצאות צילום הרחם שעברתי אתמול. הבדיקה הייתה קשה מאוד מכיוון שהרופא ביצע אותה פעמיים כי הוא לא הצליח להעביר בפעם הראשונה את היוד.
    בפעם הראשונה הכאב היה נסבל אך בפעם השנייה כאב מאוד מכיוון שהוא הפעיל לחץ.
    ואלו התוצאות:
    רחם- פגם מילוי בקרן שמאל.
    חצוצרה שמאלית- ללא מעבר כלל.
    חצוצרה ימנית- מעבר איטי וחלש
    פיזור- פיזור איטי וקל מימין.
    סיכום- חסימה פרוקסימלית משמאל מלאה.
    מעבר ופיזור לקוי מימין.
    הוא הפנה אותי לביצוע היסטוקרפיה.
    את הבדיקה ביצעתי בתל השומר.
    1. האם רצוי לעשות צילום רחם חוזר?
    2. האם מומלץ לבצע צינטור?
    3. האם אתה מבצע את בדיקת ההיסטוקרפיה?
    נ.ב. לאחר הבדיקה חשתי ברע סחרחורות בחילות ולחץ דם שנחת.(הרופא אמר שהבדיקה הייתה קשה מאוד) .

    אודה לך על תשובתך.
    אני קוראת עליך המון ומעוניינת בטיפולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר דניאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד"ר דניאל - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    13/10/2010

    ייעוץ פרטני אצל ד"ר דניאל טוגנדרייך מתבצע במרפאתו
    כמובן, שרצוי שתגיעי עם הצילומים (דיסק)
    דר' טוגנדרייך מבצע גם היסטרוסקופיות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו