היסטרוסקופיה אבחנתית או צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היסטרוסקופיה אבחנתית או צילום רחם
    הילה
    15/10/2010

    אני שנתים אחרי הפלה בשבוע 17 ושני ילדים בריאים שנולדו בהריונות רגילים ללא בעיות.
    מנסה להכנס להריון כבר כשנה וחצי ללא תוצאות.
    בבדיקות שניתנו לי ע"י רופא נשים (מומחה פריון) הוא נתן לי מעבר לבדיקות הרגילות (פרופיל הורמונלי) גם היסטרוסקופיה אבחנתית וגם צילום רחם.
    הוא טוען שיתכן שיש הידבקויות (מחזור יחסית חלש).
    האם לא מדובר בבדיקות זהות אם מחפשים הידבקויות?
    האם יש צורך לעשות את שתי הבדיקות?
    אני חוששת מעט מכיוון שיש סיכונים בכל אחת מהבדיקות,שמעתי שצילום רחם לעיתים קרובות פותח סיתמות ונשים נכנסות להריון אבל אני חוששת מהיוד מכיוון שבעבר עשיתי CT ולאחר מכן הרגשתי לא טוב (אולי בגלל היוד?)
    ההכנה לנשים רגישות ליוד הופכת את הכנסת היוד לדבר בטוח במקרה של אלרגיה או עדיף פשוט לעשות רק היסטרוסקופיה אבחנתית?

    תודה מראש,

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה אבחנתית או צילום רחם - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    17/10/2010

    רצוי להתחיל בצילום רחם- שנותן מענה גם למצב החצוצרות
    אם יעלה חשד לבעיה תוך ריחמית (הדבקויות, אז לבצע היסטרוסקופיה9
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו