מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם באסותאדיצה21/10/2010
קבעתי צילום רחם באסותא לד"ר טוגנדרייך.
בטרם הבדיקה אודה אם תסביר לי ההבדל (אם קיים) בין לבצע באסותא לבין לבצע בקופ"ח. (הובטח לי שהביטוח יחזיר כך שזו לא שאלה כספית).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם באסותא - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010כל התשובות מצויות במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום רחם באסותא - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך22/10/2010רפואה פרטית או רפואה ציבורית - זאת השאלה.
השאלה לא ממש נוגעת לפורום או אלי אלא שאלה הנוגעת לכל תחומי הרפואה. אני אישית משרת את הציבור ב 99% מזמני במסגרות ציבוריות.אני יכול לקבוע שברב הפעמים השירות הרפואי הציבורי הוא באיכות טובה ובתחומים רבים עדיף על הרפואה הפרטית.
ולצילומי רחם - אני מבצע בדיקות פרטיות באסותא או בדיקות במערכת הציבורית (קופות חולים ובית חולים). הבדיקה מבוצעת באותן שיטות ובאותה איכות. ההבדלים הם בעיקר בעובדה שבמערכת הפרטית זמני ההמתנה קצרים יותר (גם בקביעת התורים וגם ביום הבדיקה).
ניתן להשוות זאת לטיסה במחלקה ראשונה לאומת מחלקה רגילה - בסוף מגיעים לאותו יעד אבל במחלקה הראשונה "נעים יותר". (וגם יקר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף באסותא
דיצה28/10/2010בצעתי בזמנהוף צילום רחם , חוץ מד"ר טוגנדרייך הכל שם ממש מגעיל, עלוב ועושה רושם לא נקי. אני מכירה את אסותא מדברים אחרים ולבטח עדיף שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיף באסותא - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך28/10/2010זמנהוף לא מגעיל. את פשוט לא מבדילה בין "ישן ואוטנטי" לבין עלוב. זמנהוף זה "אתר לשימור" - ובעיני יותר נחמד מהאלומיניום והזכוכית של "המודרני" . המקום נקי הצוות מיומן והבדיקות ברמה גבוהה. אם את צפונבונית שלא מתחברת - בשבילך בנו מרכזים מיוחדים עם שמות באנגלית.(והתעריף בהתאם).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



