מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי צילום רחם לד"ר טוגנדרייךאח21/10/2010
שלום, עברתי טיפול בזריקת mtx עקב חשד להריון חוץ רחמי. כחודש לאחר הזריקה קיבלתי את הווסת ובהמלצת הרופא שלי קבעתי תור לצילום רחם ל 25.10.10. הווסת נמשכה כשבוע ימים מה 9.10.10 עד ה 16.10.10 אולם, נכון להיום 21.10.10, עדיין אני סובלת מהפרשות חומות המופיעות מידי פעם כבר כחמישה ימים לאחר תום הווסת. שאלותיי הן האם במצב כזה ניתן לבצע את הצילום והאם ידוע ממה ההפרשות האלו נובעות? האם עדיין הגוף מושפע מהזריקה או שאין קשר?
אודה להתייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי צילום רחם לד"ר טוגנדרייך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010הדמם קרוב לודאי שלא קשור ישירות לזריקה, אולם יש לפנות לבדיקת רופא נשים כולל HCG כמותי (אם לא ביצעת)- כדי לוודא שההריון מחוץ לרחם נספג ומה פשר הדימום
תיאורטית, במידה ובזמן הצילום לא יהיה דמם מהרחם- נית ןלבצע צילום (בתנאי שלא קיימת יחסים מאז הוסת)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף בהמשך להתייחסותך
אח21/10/2010תודה רבה על התייחסותך. לגבי הבטא, הייתי במעקב לאחר הזריקה עד הבדיקה האחרונה שהראתה - 6. הרופא המטפל אמר לי שאני יכולה להפסיק את המעקב שכן תוצאה 6 הינה תוצאה שלילית ואז כעבור שבועיים בערך קיבלתי את הווסת שמסרבת להסתיים עד היום. יש לך הערכה מאיזו סיבה מופיעות ההפרשות החומות?
יש לציין שאני מרגישה טוב ולא סובלת מכאבים. במידה ובבוקר הבדיקה עדיין מופיעות ההפרשות, יש לבטל את הבדיקה או להגיע בכל זאת? אודה להתייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף בהמשך להתייחסותך - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/10/2010יתכן שעדין יש הפרשות בעקבות סיום ההריון (יתכן שיבוש הורמונלי- די שכיח)
הייתי מציע להגיע לבדיקה, ואז אם הדמם מהרחם- תבוטל ואם מדובר על שרידי דמם כהה שנמצא בנרתיק ללא דימום מהרחם- הבדיקה תבוצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
א21/10/2010תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
