חשוב ל-דר' טוגנדרייך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשוב ל-דר' טוגנדרייך
    יעל מהצפון
    24/10/2010

    ערב טוב, שאלה חשובה ודחופה...לפני כשבועיים עשיתי צילום רחם ביום השביעי של המחזור להלן התוצאה: "גודל וצורת הרחם בגדר הנורמה. הדגמה חלקית בלבד של חצוצרות ללא מעבר חומר ניגוד דרכן. נצפתה אקסטראווזציה."
    אני בת 41 אמא לילד בן 9 כבר 3 שנים מנסה להרות. הריון אחרון בינואר השנה. ספונטאני. הסתיים בגרידא יזומה עקב מולא חלקית. ב2007 עברתי היסטרוסקופיה דרך הטבור. מה היית ממליץ לי לעשות? התייעצתי עם כמה רופאים פה בחיפה (מכבי) והדיעות מאוד חלוקות...לגשת ל ivf או לנסות צינתור חצוצרות קודם????
    בבקשה תרשום לי גם איך אני מקבלת תור אצליך..
    .הרבה תודה יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב ל-דר' טוגנדרייך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב ל-דר' טוגנדרייך - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    24/10/2010

    בגילך לא כדאי לאבד זמן.
    ממליץ להתחיל להתכונן ל IVF מבחינת בדיקות ואישורי קופה.
    במקביל ניתן לצנתר - מתבצע ב "מכבי השלום" יגאל אלון 96 ת"א בניין B קומה 3 ימי ה 0700 בבוקר. יש להגיע עם הפנייה לאחר ווסת ובטרם יחסי מין.
    צנתור ופתיחת החצוצרות יאפשרו להמשיך לנסות ולהתעבר גם בין מחזורי IVF .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו