צילום רחם-הודעה לד"ר טוגרנרייך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם-הודעה לד"ר טוגרנרייך
    טובה
    29/10/2010

    עברתי לפני שנה הפלה בשבוע 17 ולאחריה גרידה, לאחר כ-4 חודשים הריתי שוב אך הסתבר שזה הריון מחוץ לרחם שהתמוסס לבד.

    הייתי אצל פרופ קופרמינץ שגילה בעיה של קרישיות שכנראה היתה הגורם להפלה.
    קיבלתי המלצה לטיפול באיקקלומין, וצילום רחם.

    קבעתי תור אליך לשבוע הבא, ואני ממש לחוצה מהבדיקה למרות שקראתי שאצלך אפשר להיות רגועה.
    השאלה אם לא כדאי לנסות תחילה חודש טיפול באיקקלומין ולראות האם יש סיכוי, או יתכן שיש חצוצרה פגומה ממה שעברתי וזה שוב יגדיל סיכוי להריון חוץ רחמי?

    מה אתה מציע לעשות קודם?או במקביל שניהם?
    כמה זמן אורכת הבדיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם-הודעה לד"ר טוגרנרייך - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    29/10/2010

    הריון חוץ רחמי מגדיל הסיכוי שקיימת בעייה חצוצרתית באחד או בשני הצדדים.
    יחד עם זאת אין סיכון בלנסות טיפול ללא צילום רחם. אם תהרי נחסכה הבדיקה - אם לא ניתן לבצע חודש הבא או בכל זמן אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו