פענוח צילום רחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח צילום רחם
    עדיש
    31/10/2010

    הי,
    עשיתי היסטרוסלפינגוגרפיה ביום חמישי:
    התוצאות להלן:
    רחם במבנה תקין
    הרחם בכיפןף קיצוני קדימה , מתישר במשיכה. 
    מילוי הומוגני של חלל הרחם
    מימין מעבר ופיזור תקינים
    משמאל מודגמת חצוצרה ללא מעבר וללא פיזור. בוצע ריקנליזציה והזרקה סלקטיבית לשמאל, הקצה הדיסטלי של
    החצוצרה השמאלית מתרחב כסקטוסלפינגס, ספק מעבר קלוש מצד זה. שפע חומר הניגוד באגן שמאל מקורו בחצוצרה הימנית.

    מה זה אומר?
    האם אוכל להיכנס להריון בטבעיות? או שאזדקק לצנטור או טיפולים (אני מנסה להרות כבר שנה וחצי)?
    כמו כן, אני מרגישה כבר כמה ימים אחרי הצילום דקירות בצד שמאל - האם זה נורמאלי או שמראה על דלקת ?

    תודה רבה רבה
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח צילום רחם - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    31/10/2010

    עברת צילום וגם צינטור- או הזרקה סלקטיבית
    לסיכום: חצוצרה אחת פתוחה וניתן להרות מהצד הפתוח, והשניה עם חסימה רחיקנית- שניתנת לטיפול רק בניתוח לפרוסקופי, שבד"כ מומלץ במידה ולא תהרי באופן טבעי, עם זריקות ולאחר מס' מחזורי הפריה חוץ-גופית
    ממליץ לפנות לרופא נשים מטפל, להמשך טפולי פוריות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו