מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח צילום רחםilanit04/11/2010
ביצעתי היום צילום רחם בלניאדו. הבנתי שלא הצליחו לצלם את הרחם בזמן ואחר כך החומר כבר "התערבב" ולא ניתן היה לצלם. את זה הבנתי מהשיחה בין הטכנאיות. התוצאות הן כאלה:
"צואר במבנה תקין
רחם לא נצפה בצורה ברורה עקב בעיה טכנית של חוסר התאמה בין צילום לזוית הרחם (רחם קדמי).
חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית הודגמה ללא פיזור."
הטכנאית אמרה שתדבר עם הרופאה שלי כיוון שהיא כן ראתה את הרחם שלדבריה היה תקין רק לא הצליחו לצלם אותו.
מה אומר כל זה? שלא הצליחו לצלם?
מה עושים לגבי החצוצרה שהודגמה ללא פיזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו06/11/2010לגבי הרחם- כנראה תקין, עפ"י הטכנאיות, חצוצרה אחת תקינה והשניה הודגמה, ללא פיזור- כלומר או שחסומה, או קרוב לודאי בעיה טכנית שלא איפשרה מילוי טוב של הרחם והעלאת לחץ בחצוצרה
לכן, עליך לפנות לרופא מטפל עם הדיסק והפיענוח, על מנת להחליט מה לעשות
האם לחזור על צילום, או להסתפק בצילום הנוכחי, בצירוף אולטרסאונד, שיכול לספק מענה חלקי נוסף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
ilana09/11/2010בנוסף, היום זה כבר היום החמישי אחרי הצילום ואני עדיין מפרישה הפרשות דמיות. היום ההפרשה חזקה יותר ואדומה יותר לעומת ההפרשות שהיו אתמול ושלשום ואפילו יום אחרי הבדיקה. בהפרשה ממש צבע אדום בוהק אבל לא כמות שמגיעה לפד ביום אפילו. אני מאד מודאגת ומרגישה גם כמו כאבי מחזור (אולי מהלחץ אולי באמת...)
יש לי סיבה לדאוג? מה זה יכול להיות? איזה סיבוכים אפשריים יכלו להגרם לי מהבדיקה?
הרגשתי מהטכנאיות שביצעו את הבדיקה, שלמרות שהיו נחמדות מאד, חשתי שהיו ממש לא מקצועיות, התלבטו כל הזמן, חששו...עכשיו אני ממש פוחדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה ענו לי
ilana10/11/2010הדימום ממשיך ואפילו התחזק ונהיה כמו מחזור רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה - תגובה
פרופ' ראול אורביטו11/11/2010לדאוג לא, אבל יש לפנות לבדיקת רופא נשים\ מוקד, לאור דמם אדום מתגבר
לאבחן את המקור, ולטפל בהתאם (ברוב המיקרים תוצאה של הצילום וחולף לבד)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



