הדבקויות- שאלה לדר' טוגנרייך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הדבקויות- שאלה לדר' טוגנרייך
    שרון
    10/11/2010

    דר' טוגנרייך שלום,

    השבוע עשיתי צילום רחם אצלך, דבר ראשון תודה רבה.
    עבר בסדר גמור למרות שחששתי לפני-כן.
    בתשובה שקיבלתי:
    רחם במבנה תקין, ללא פגמי מילוי.
    חצוצרה ימנית: מעבר ופיזור תקינים.
    חצוצרה שמאלית: לא הודגמה, בוצעה רקנליזציה והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
    החצוצרה מתרחבת בחלק הרחיקני וחומר הניגוד מצטבר כנראה בין הידבקויות.
    אין סימנים לאי ספיקת הרחם.
    שאלות:
    1. מה שלב הטיפול הבא כדי לשחרר את ההדבקויות ? מה הסיכונים בטיפול זה?
    בצילום פתחת את הסתימה הקרובה לרחם והנוזל המשיך להצטבר בחלק הרחוק.
    2. האם ביצית וזרע יודעים להפגש בחצוצרה התקינה או שמצב זה מקטין סיכויים
    להצלחה ? האם לנסות רגיל החודש הזה בהתאם לביוץ ?
    3. מה המשמעות: "אין סימנים לאי ספיקת הרחם" בסוף התשובה ?
    4. נתת לי אנטיביוטיקה למשך 5 ימים, האם זה מונע דלקת באגן ?
    5. האם "רחם במנח אחורי"- נחשבת מבנה תקין ?

    תודה רבה על עזרתך,
    מצטרפת למחמאות שאתם עושים עבודת קודש :-)
    יישר כוח !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקויות- שאלה לדר' טוגנרייך - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    10/11/2010

    אין סמנים לאי ספיקת צוואר רחם זה חלק מתשובה תקינה.
    נוזל בחצוצרה יכול להפריע להתעברות גם אם החצוצרה הנגדית תקינה.
    עלייך להתיעץ עם מומחה פריון אין להתקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקויות - שאלה לדר' טוגנרייך המשך

    שרון
    16/11/2010

    דר' טוגנרייך שלום,
    התייעצתי עם מומחה פריון, לא המליצו לי לנסות לשחרר את ההדבקויות בחצוצרה
    השמאלית שראינו שמתנפחת בצילום רחם בחלק הרחוק.
    אמרו לי שזה מורכב ולא בטוח יצליח. רציתי לדעת במה מדובר במידה וארצה
    כן לשחרר את ההדבקויות- האם זה צינתור ? מה הסיכונים/ סיכויים להצלחה ?
    האם עושים חור בבטן לצורך זה ?
    חצוצרה סתומה מורידה סיכויים ל-50% ואני בת 35.
    כרגע ללא טיפול מנסה שנה להכנס להריון ללא הצלחה, המליצו לי להתחיל בזריקות הורמונים והזרעות IUI- השאלה אם לא עדיף קודם לטפל בסתימה. מה דעתך ?
    תודה רבה,
    שרון ( עשיתי צילום רחם אצלך לפני שבוע בר"ג)
    --------------------------------------------------------------- לשאלה קודמת שלי :
    אין סמנים לאי ספיקת צוואר רחם זה חלק מתשובה תקינה.
    נוזל בחצוצרה יכול להפריע להתעברות גם אם החצוצרה הנגדית תקינה.
    עלייך להתיעץ עם מומחה פריון אין להתקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו