שאלה דחופה לד"ר טונגדרייך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה לד"ר טונגדרייך
    לירז
    23/11/2010

    שלום,
    הנני בת 27,לפני שנה בדיוק היה לי הריון ספונטני אך בשבוע 7 עברתי גרידה,מאז אני מנסה להרות,עברנו עד כה 6 הזרעות כאשר במחזור האחרון התחלתי טיפול גונאל במינון 75 אך הטיפול לא צלח.
    היום אני ביום הרביעי למחזור ,התחלתי להזריק וביום חמישי הקרוב יש לי צילום רחם.
    הרופא המטפל אמר שאין בעיה לביצוע זריקות והזרעות במקביל לצילום אך מהתרשמותי בפורום אין הדבר מומלץ,האם כדאי לוותר על הזרעות החודש,האם הזריקות לא מהוות בעיה?
    אציין כי כל הבדיקות של בעלי ושלי תקינות.
    כמו"כ רציתי לדעת באיזו שיטה מבוצע הצילום בזמנהוף בת"א כי קראתי שישנן שתי שיטות וכי השימוש עם הבלון מקל משמעותית על הקושי.
    לתשובה בהקדם אודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה לד"ר טונגדרייך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה לד"ר טונגדרייך - תגובה

    ד``ר דניאל טוגנדרייך
    24/11/2010

    1 - עד ההזרעה ניתן ומותר לבצע את הבדיקה.
    2 - בלון כואב יותר (קיים בזמנהוף אם צריך) ומשתמשים בו במצבים מסוימים כשהשיטה הרגילה לא מתאימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו