לד"ר טוגנרייך - ספק רגישות ליוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר טוגנרייך - ספק רגישות ליוד
    דנה
    23/12/2010

    ד"ר טוגנרייך שלום,
    אני כבר שנה בטיפולי פוריות. הרופא רצה להפנות אותי לפני מספר חודשים לצילום רחם אך אחרי שהעליתי ספק בקשר לרגישות ליוד (חליתי בצהבת בגיל 11, ואני זוכרת במעומעם שחוץ מזה שאמרו לי שיש לי מחסור ב- G6PD, הרופא גם אמר לי שיש לי רגישות ליוד), הרופא החליט שאין הכרח בצילום ושלא רוצה לסכן אותי, ולכן נעשה עוד מספר הזרעות ולאחריהן יפנה ל- IVF.דרך אגב, אין שום תיעוד בכתב לגבי הרגישות הזו.
    אני מתלבטת אם בכ"ז כדאי לעשות צילום. אני כמעט בת 34 ואין לי עדיין ילדים. אני מניחה שארצה יותר מילד אחד-שניים ואני חושבת שאולי כדאי לברר קודם את סיבת אי-הפוריות ולטפל בה, במקום לבזבז עוד זמן על הזרעות ולפני שעוברים לשלב של IVF. מה דעתך על זה? האם אפשר בכ"ז לעבור את הצילום? אולי צריך הכנה מוקדמת לזה או שפשוט יש דרך להתמודד עם הרגישות - אם בכלל קיימת כזאת - אם אפתח תסמינים תוך כדי או אחרי הבדיקה?
    מצפה לתשובתך בהקדם.
    תודה,
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספק רגישות ליוד - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    23/12/2010

    ניתן לבצע צילום ברגישות ליוד לאחר הכנה מתאימה במכון הרנטגן
    או לחליפין לבצע היסטרוסקופיה עם צינטור חצוצרות (מבוצע גם בתה"ש)- ללא צורך בשימוש ביוד
    ראי פירוט שמדור שאלות נפוצות בפורום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו