צילום רחם. עברתי את זה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם. עברתי את זה.
    נטלי
    29/12/2010

    כולם הפחידו אותי. כל מה שקראתי כאן הלחיץ אותי. בסופו של דבר הלכתי.
    האחות הכניסה אותי לחדר וביקשה שאחכה שהבאה בתור תתלבש בחדרון הקטן
    ואז שאכנס אתפשט ואלבש את החלוק.
    דרך החדרון הקטן נכנסים לחדר הבדיקה.
    היו שלוש בנות לפניי.
    זה היה ממש סרט נע.
    תוך פחות מ7 דקות הייתי בתוך החדרון הקטן, החלפתי בגדים, נכנסתי. הרופא ביקש שאשכב על מיטת הרנטגן, אמר לי שארגיש מעט לחץ. אם הייתי סופרת עד עשר סביר שהייתי נעצרת ב6, אבל בטח שהכאב לא עבר את העשר שניות.

    עכשיו, בגלל שהכל היה מנופח מעל לכל ביקורת הרגשתי צורך לספר לכן בדיוק מהו הכאב הזה שכולן מפחדות ממנו. זה בדיוק, אבל בדיוק כמו כאב מחזור. יש בנות שלעולם לא סבלו מכאב מחזור אז אני אנסה גם בשבילכן, זה כמו לחץ בבטן, התכווצות חזקה של שריר. זה הכל. וזה עובר כמו שאמרתי - בדיוק אחרי עשר שניות (אולי אפילו פחות).

    הרופא אמר לי: עברת את הבדיקה בהצלחה אבל אני מוריד לך כמה נקודות על הפוליפ שמצאתי לך. אז תטפלי בזה."אמר בחיוך. בקיצור, בנות, אל תפחדו. באמת שטויות במיץ. רופא שיניים פי מאה כואב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם. עברתי את זה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היכן עשית את הבדיקה?

    נילי
    11/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו