התייעצות קטנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות קטנה
    1234
    07/02/2011

    שלום, אני בת 38 עברתי שני הרינות רגילים ומוצלחים לפני 10 ו 7 שנים. על מנת להכנס להריונות קיבלתי איקקלומין ומיד באותו חודש נכנסתי להריון.(ההריון השני היה אף מרובה עוברים ועברתי דילול, לא בטוחה אם זה רלוונטי לשאלתי) לפני כשנה עברתי הריון חוץ רחמי שבעקבותיו נאלצו להוציא לי את אחת החצוצרות, ההריון התפתח על\בתוך החצוצרה, בניתוח קולונוסקופיה (נדמה לי שכך מכנים זאת). לאחר הקולונוסופיה הרופא המנתח אמר ל כי הם ראו הידבקויות גם בחצוצרה השניה ו"ניקו" אותה עד כמה שיכלו.בחודשיים שלושה האחרונות ניסינו להכנס להריון ללא הצלחה. ביקשתי מהרופא שלי לתת לי שוב איקקלומין כפי שהיה בהריונות הקודמים, הוא אמר כי הוא ממליץ על צילום רחם לפני מתן האיקקלומין. אני די חוששת מצילום הרחם, מהנזק שעלול להיות לרחם והאמת שגם מהבדיקה עצמה. מה דעתך? האם כדאי לעשות את צילום הרחם לפני שאני מנסה לקחת את האיקקלומין?מדוע בעצם לא לנסות לקחת איקקלומין למשך חודש חודשיים ורק אם גם אז לא אצליח להכנס להריון לעשות את צילום הרחם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות קטנה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    07/02/2011

    לאור מימצאי הלפרוסקופיה- כדאי ורצוי לבצע צילום רחם לפני טיפול בהשראת ביוץ
    פרטים על צילום וכו', ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו