לידת ואקום כגורם לסתימת חצוצרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידת ואקום כגורם לסתימת חצוצרות
    סיגל
    17/02/2011

    שלום
    מה הסיכוי שכתוצאה מלידת ואקום נסתמו חצוצרות ?
    אני בת 43 ומנסה להרות בשנית לאחר הריון ספונטני שנגמר בלידת ואקום לפני שנה ו11 חודשים. טופלתי במשך 6 מחזורים באיקקלומין ללא תוצאות למרות שבמעקב הזקיקים היו כל פעם 2 ביציות, בבדיקות ביוץ ביתיות לא קיבלתי אף תשובה חיובית.
    היום (היום השביעי לתחילת הווסת) כהמשך טיפול עברתי US ואגינאלי ונראו 2 זקיקים האחד בקוטר 17 מ"מ והשני בקוטר 12 מ"מ. אני שומרת נידה ולכן לפני היום ה12 אנחנו לא מקיימים יחסי מין , האם לאור הנתונים של גודל הזקיקים יתכן שאני מבייצת לפני היום ה14?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לידת ואקום כגורם לסתימת חצוצרות - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    19/02/2011

    לידת ואקום לא אמורה "לסתום" חצוצרות
    מאידך, צילום רחם הינו חלק מבירור פוריות, ואמור לברר את מצב החצוצרות
    פרטים לגבי צילום- ניתן למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
    האם ומתי לבצע צילום ותשובות לגבי מעקב\ טיפול פוריות, עליך להיוועץ במומחה פוריות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו