מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי צילום רחםויקה20/02/2011
שלום,
שמעתי שהיום כבר לא משתמשים בתופסנים שמקבעים את הרחם, אלא ישר מכניסים את הצינור אל תוך הרחם.
באיזו שיטה ד"ר דניאל משתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי צילום רחם - תגובה
פרופ' ראול אורביטו20/02/2011בכל השיטות
לגבי פניות אישיות לד"ר טוגנדרייך, נא לפנות למרפאתו ברח' בן גוריון 183 גבעתיים
050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי צילום רחם - תגובה
ד``ר דניאל טוגנדרייך21/02/2011קיימות מספר טכניקות לביצוע צילום רחם וחצוצרות.
אני (ד"ר טוגנדרייך) - נוהג להמנע מתפיסת הצוואר
ע"י מכשיר מתכתי הנקרא "תופס צוואר" ומעדיף
להשתמש באביזר הניצמד לצוואר רחם ע"י ריק (וואקום).
לעיתים אין מנוס ואני נאלץ להשתמש בתופס צוואר "רגיל".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לד"ר טוגנדרייך על הסבלנות
אתי21/02/2011שהפגנת כלפיי היום במהלך הצילום.
עשיתי צילום רחם אצלך היום בסניף ר"ג. באתי כולי מפוחדת, אחרי שכמעט שבוע אני בקושי ישנה מהלחץ. גם ממה שקראתי באינטרנט וגם פחדתי מההשלכות כגון זיהומים, ניקוב רחם חלילה וכדומה. (כל הדברים שאנחנו חותמים עליהם לפני ביצוע הבדיקה).
נכנסתי אליך כבר בוכה ולחוצה. צרחתי ורציתי להפסיק את הבדיקה באמצע.
אבל אני רוצה לומר שזה נבע מהפחד הקודם איתו באתי. ויש לציין גם שאני סובלת מווגיניסמוס, מה שמכפיל את הקושי שבבדיקה.
אני רוצה לומר לך תודה שלא וויתרת לי ועליי ובכל זאת עשית את הצילום, שבדיעבד לא היתה נוראית כמו שחשבתי. במיוחד שעשינו את הצילום פעמיים, בשביל לראות גם את החצוצרה השנייה.
אני מפה רוצה לומר לכל הבנות שפוחדות לעבור את הבדיקה, אין מה לפחד, כי אם אני עברתי את הבדיקה הזאת, כל אחת יכולה לעבור אותה (בהתחשב לעובדה שבגלל הוגיניסמוס אני אפילו לא יכולה לקיים יחסים מלאים עם בעלי, עברתי את הבדיקה שכאב, אבל לא כמו שחשבתי שיכאב).
ואני מאמינה ובטוחה שכל זה בזכותך ד"ר דניאל, ובזכות העדינות שהסבלנות שהפגנת כלפיי. הרופא שלי אמר לי שאתה הכי טוב שהוא מכיר בתחום, והוא אכן צדק!!!
שוב תודה רבה.
ממני, הפציאנטית הצורחת :-)
נ.ב.
וסליחה באם גרמתי לך לאי נעימות כלשהי....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לד"ר טוגנדרייך על הסבלנות - תגובה
פרופ' ראול אורביטו21/02/2011בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)