לד"ר טוגנדרייך-האם יש טעם בצנתור?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר טוגנדרייך-האם יש טעם בצנתור?
    שושי
    26/02/2011

    שלום וברכה,
    קראתי את כל המידע באתר אודות צנתור חצוצרות, ורציתי להציג את שאלתי:
    לאחר שלושה הריונות ספונטניים ותקינים, עברתי הריון חוץ רחמי במהלכו נכרתה החצוצרה הימנית (באופן חלקי).
    מיד לאחר מכן, נכנסתי להריון ספונטני שהסתיים בהפלה טבעית בשבוע 8.
    שנה לאחר מכן - עוד הריון חוץ רחמי אסימפטומטי משמאל, שהסתיים בהזרקת מטטרוקסט.
    בצילום רחם שנעשה לאחר מכן: "מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים, מעבר תקין של חומר הניגוד לאורך החצוצרה השמאלית ופיזור תקין של חומר הניגוד. חצוצרה ימנית נצפתה בלתי סדירה ונצפה פיזור חומר הניגוד גם בצד זה."
    עברתי טיפולי IUI, ונכנסתי להריון תקין ברוך ה'.
    כעת, למעלה משנה מאז הלידה עברתי מס' טיפולי IUI שנכשלו. נשלחתי לצילום רחם שתוצאתו: "מצב לאחר סלפינגטומיה מצד ימין. מילוי טוב של חלל הרחם ללא פגמי מילוי. מעבר תקין של חומר הניגוד דרך החצוצרה השמאלי, ופיזור מועט (!) לחלל הצפק.ללא עדות לאי ספיקה צווארית".
    שאלותי הן:
    1. לאור העובדה שהחצוצרה הימנית לא נצפתה כלל בצילום האחרון, האם יש טעם בצנתורה ופתיחתה, שכן בכל מקרה היא כרותה בחלקה? (או במילים אחרות: האם יגדלו סיכויי להריון?
    2. מה המשמעות של פיזור מועט לחלל הצפק? האם החצוצרה השמאלית חסומה בחלקה? האם צנתור בצד זה יוכל לעזור?
    ברצוני לציין, שעברתי עוד 2 טיפולי IUI לאחר צילום הרחם, שנכשלו לצערי.
    הרופא המטפל ממליץ על IVF, אך איננו מעוניינים בכך ורוצים למצות את כל האפשרויות הקיימות לפני כן.
    תודה על תשובתך, וסליחה על האריכות!
    נ.ב. ברשותי הדיסקים של שני צילומי הרחם - אם תרצה לראותם אוכל לשלוח אותם בדוא"לץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי: אני בת 31.

    שושי
    27/02/2011

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר טוגנדרייך-האם יש טעם בצנתור? - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    28/02/2011

    חצוצרה שמאל מודגמת , לכן אין מקום לצינטור
    עפ"י הסיפור- אכן מיועדת ל- IVF
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו