צילום רחם או איקקלומין?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם או איקקלומין?
    יעל
    27/03/2011

    שלום
    הריון ראשון ספונטני לפני שנתיים וחצי הסתיים בניתוח קיסרי
    התאוששות ארוכה מהקיסרי עם כאבים חזקים בבטן במשך חודשים
    כל הבדיקות לאחר הקיסרי לא הראו בעיה
    מנסים להכנס להריון כבר 7 חודשים
    פרופיל הורמונאלי תקין
    חלל רחם תקין ללא הידבקויות באולטרסאונד תלת מימד
    ביוץ תקין כולל זקיקים
    רירית רחם תקינה
    הרופאה ממליצה על איקקלומין ואומרת לי ש"אם בא לי" אז ניתן גם לעשות צילום רחם לשלול הידבקויות או חסימה בחצוצרות אבל לא מוכנה לתת את ההפניה כי היא מאמינה שזה רמות קרינה גבוהות שלא צריכים להיחשף אליהם
    שאלותיי:הם
    1. מה רמת הסיכון בצילום רחם?
    2. האם ניתוח קיסרי יכול לגרום להידבקויות או חסימה בחצוצרות?
    3. איזה עוד בדיקות ניתן לבצע ללא טיפולים הורמונאליים על מנת לבדוק בעיית פיריון?(ספירת זרע תתבצע השבוע)
    4. האם ניתן לבצע צילום רחם ללא הפניית רופא מטפל באופן פרטי?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם או איקקלומין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם או איקקלומין? - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    27/03/2011

    ניתוח קיסרי או כל ניתוח בטני יכול לגרום להדבקויות, לכן צילום רחם רלבנטי- ודרושה הפניה
    הקרינה מינימלית, לגבי פרטים\פירוט בנוגע לצילום- אנא פני למדור שאלות נפוצות בפורום
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו