שאלה לפרופסור אורביטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לפרופסור אורביטו
    אירנה
    01/04/2011

    שלום פרופסור! שאלה שלי לא קשורה לפורום הזה ,אבל אני מקווה שבכל זאת תענה לי!
    מטופלת בברזילאי (גב. רסנר).מה שלב הבאה? יש עדיין מקום לאופטימיות?
    שאלה 3 עשית. כימיה בשבוע שעבר ,התברר שיש לי עליה ב כולסטרול , לפני טיפולים
    chol.226 HDL 39.5 LDL 174 Trygl. 65
    עכשיו chol 283 HDL 52.7 LDL 210 trygl 103.
    האים אני מבינה נכון , עליה הזאת קשורה לטיפולים ?רופאת משפחה המליצה לי להתחיל Lipitor ל כמה חודשים . האם אפשר להמשיך עם כולסטרול כזה, או כדאי להתחיל תרופה?(מצטערת שאני פונה דרך הפורום, אבל המזכירה וגם אחות לא נותנים לדבר עם הרופא בטלפון ,ואליך אין טורים לזמן הקרוב ).מודה מראש על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לפרופסור אורביטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופסור אורביטו - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    03/04/2011

    יש הרבה מקום לאופטימות
    לגבי המשך טיפול- עליך לקבוע תור לתכנית במרפאה
    לגבי היפרליפידמיה, רצוי להתחיל בדיאטה ופעילות גופנית, במידה וללא שיפור- אין מנוס מטיפול תרופתי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו