תוצאות היסטרסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות היסטרסקופיה
    רונית
    19/04/2011

    שלום רב,
    אני בת 29, מנסה להרות כשנתיים וחצי ללא הצלחה.אני בעלת שחלות פוליציסטיות ולבעלי יש בעייה במורפולוגיה של הזרע(מורפולוגיה בין 1% ל 4%
    עברנו ivf ראשון שלא הצליח.
    בדיוק עיינתי בצילום רחם ובהיסטרסקופיה שעשיתי לפני כשנה וחצי ורציתי לשאול האם זה בסדר
    בצילום רחם נמצא:צוואר רחם במבנה תקין, חלל הרחם במבנה תקין עם פגם מילוי בפונדוס ליד החצוצרה הימנית. חצוצרה ימנית ללא מעבר, חצוצרה שמאלית עם מעבר ופיזור תקין.
    לאחר ממצא זה-עברתי היסטרסקופיה ולפרסקופיה. התשובות היו כדלקמן:
    בהיסטרסקופיה- קרן ימנית חסומה ע"י ריקמה פולסואידית, הרקמה הופרדה ורואים פתח חצוצרה תקין.
    לפרסקופיה- רחם ושחלות בגודל תקין, מעבר תקין חומר צבע דו צדדי.
    שלחו את הרקמה לבדיקה והתשובה היתה: proliferative endometrium
    רציתי לשאול האם התשובות תקינות? מה הן אומרות?
    האם זה אומר שיש לי הידבקויות ברחם או אנדומטריוזיס?
    אם היה -כבר היו רואים זאת?
    אני פשוט מנסה לחפש הסברים וסיבות לאי היכולת להיכנס להריון.
    אשמח לחוות דעתכם המקצועית
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות היסטרסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות היסטרסקופיה - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    21/04/2011

    היה מימצא תוך ריחמי- פוליפואידי שהוסר
    בתום הפעולה הכל תקין
    לא דווח על אנדומטריוזיס
    חג שמח ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו