צילום רחם עם יוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם עם יוד
    ד
    28/04/2011

    שלום לכם,
    אני צריכה לעשות צילום רחם עוד 3 ימים. לפני חצי שנה עברתי טיפול עם יוד רדיואקטיבי לסילוק שאריות סרטניות של בלוטת התריס.
    לפני חודש התגלה שיש לי גרורות סרטניות של בלוטת התריס בריאות שקולטות יוד- מהמזון כמובן.
    הרופאים נתנו לי זמן להכנס להריון מהר ככל האפשר ומיד אח"כ המשך טיפולים.
    נראה לי שאלה לא קשורה - אבל בכל זאת- היוד בבדיקת צילום רחם לא גורם לריאקציה עם היוד הרדיואקטיבי שאולי קצת ממנו נשאר עדיין בגוף?
    בנוסף - אעריך מאוד מאוד את דעתכם- עצתכם -אם סיכויי טובים לעשות הזרעות או ישר ללכת להפריות וזאת בהתחשב בזמן - שנה ושלושה חודשים בערך שהרופאים נותנים לי להכנס להריון ואחריו צריך לחזור מיד לטיפולים.אני ובעלי מאוד מאוד היינו רוצים ללכת על הריון טבעי (עם הזרעות) ולהמנע מהפריה.דווקא דעתכם חשובה בתור מי שמבינים איך המערכות האלה עובדות.
    - בת 39, אין הריונות קודמים.לפני הבעיה עם בלוטת התריס ניסינו להכנס להריון שנה.
    - פרופיל הורמולי תקין.
    - ציסטה עכורה בשחלה שמאלית מזה הרבה שנים באותו גודל 2 ס"מ.
    - צילום רחם מלפני 4 שנים - זרימה תקינה משני צדדים, צילום רחם לפני שנתיים - זרימה קלושה מצד שמאל.
    תודה רבה מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם עם יוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם עם יוד - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    30/04/2011

    לייעוץ פרטני בעניך, ראוי לפנות באופן מסודר למומחה פוריות, למתן המלצות וטיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו