צילום רחם שני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צילום רחם שני
    שירה
    23/05/2011

    שלום
    בצילום קודם: רחם תקין. חצוצרה ימנית: סקטוסלפינגס ללא מעבר ופיזור. שמאלית: עם התרחבות שקולרית, מעבר ופיזור מוגבל.
    מאז עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית תקינה.
    לפרוסקופיה - הפרדת הידבקויות מרובות, ציסטה 10 ס"מ (השחלה כעת לא מתפקדת), בהזרקת מטילן בלו - הידרוסלפינגס דו"צ. נאוסלפינגוסטומיה - מעבר צבע תקין.
    מאז הלפרוסקופיה (לפני 5 ח') עברתי עוד 3 ivf. בשל הכשלונות ד"ר בר חוה חושש שהחצוצרות התמלאו שוב בנוזל והפנה לצילום נוסף.
    שאלות:
    1. האם צילום יכול "לסלק" מהחצוצרה נוזל שמפריע להשתרשות?
    2. במידה ולא - מה הפתרון?
    3. אם יש נוזל - נצליח לראותו בוודאות בצילום?
    4. בצילום הקודם סבלתי כאבים בלתי נסבלים למרות משכך כאבים - האם יש לך רעיון עבורי?
    5. האם גם לדעתך הצילום החוזר הכרחי (בא"ס לא מודגמות החצוצרות), אולי יש הליך פחות כואב?
    תודה רבה!
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם שני - תגובה

    פרופ' ראול אורביטו
    23/05/2011

    צילום לא יכול "לסלק" נוזל מהחצוצרה
    אם יצטבר נוזל- הטיפול הוא כריתת חצוצרות
    נוזל ניתן לראות בסונר, ואת החסימה בצילום
    השיקול לצילום חוזר\ אלטרנטיבה אבחנתית\טיפולית וגם ההנחיה למתן כאבים- הינה ע"י רופאך המטפל
    בהצלחה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו