גודש ונזלת מתמשכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גודש ונזלת מתמשכים
    הודיה
    10/09/2008

    בס"ד בני בן 9 חודשים סובל מגודש ונזלת באף בערך מגיל 3 חודשים לסרוגין כמעט כל הזמן. עקב כך הוא מחרחר ומתעורר הרבה פעמים בלילה, וגם קשה לו לינוק ולנשום. רופא הילדים אומר שאין מה לעשות חוץ מלטפטף לו תמיסת מי מלח (מים פיזיולוגיים) באף (שלא ממש עוזרת) שאלותי: 1. ממה נובע הדבר ואיך ניתן להקל עליו/ לרפא את זה 2. האם שימוש מתמשך במים פיזיולוגים מזיק. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גודש ונזלת מתמשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת מתמשכת

    ד``ר יהושע דנינו
    10/09/2008

    שלום הודיה,
    הסיבה השכיחה לנזלת מתמשכת בילודים הינה חסימה של המעבר מהאף לגרון. חסימה זו יכולה להיות על רקע של הגדלת השקד השלישי (אדנואיד).
    במקרים כאלה מומלץ להתיז ספרי של מי מלח אל חללי האף ולעיתים ניתן להשתמש בספרי אוטריווין המיועד לתינוקות, גם בילדים קטנים. האוטריווין מיועד בד"כ לגיל שנתיים ומעלה אך במקרים מיוחדים ולתקופת זמן מוגבלת ניתן להשתמש בו גם לילדים הקטנים משנתיים, בהמלצת רופא כמובן.
    שימוש במים פיזיולוגים אינו מזיק ואינו מוגבל.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו