אף סתום - תינוק בן שלושה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אף סתום - תינוק בן שלושה חודשים
    ליאת
    28/10/2008

    שלום רב, בני בן השלושה חודשים סובל מ"אף סתום" וחרחור כשבועיים מאז שהוא נולד. לאחר ששימוש בטיפות אף שונות ומכשיר אדים קרים לא עזרו הציעה רופאת הילדים להחליף לבני את המזון לתחליף חלב הניתן לילדים הסובלים מריפלוקס למשך שבועיים ולראות אם יש שינוי, כי לטענתה ייתכן ובזמן שבני פולט עובר חלק מן החלב לאף. הייתי גם אצל רופא אף אוזן שבדק את בני ואמר שהכל תקין אצלו והחרחור זו תופעה טבעית לגילו ותחלוף עם הזמן. כמו כן והוא אמר כי הוא לא מאמין שזה בגלל החלב ולכן לא להחליף לו את המזון. מה דעתך? מודה מראש על תשובתך ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף סתום וחירחורים

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/10/2008

    ליאת שלום רב.
    אני מפנה אותך לתשובתי מתאריך 24/10/08, במענה לשאלתו של משה.
    ביחס לנושא שתיית החלב, אינני שולל את האפשרות שגם לו יש חלק בהפרעה, אלא שקודם עלינו לשלול הפרעות מכניות - חסימתיות מהסוגים שהוזכרו במענה למשה.
    לך ולבנך,בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו