ילד בן 7 - בעקבות טיקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 7 - בעקבות טיקים
    שרון
    03/12/2008

    שלום רב, בעקבות טיקים כחודשיים של ילדי פניתי לפסיכיאטר שבקש לקחת בדיקות של סטרפטוקוק - נוגדנים בדם ומשטח גרון. וכתב " במקרה של תשובה חיובית מומלץ על טיפול אנטיביוטי ע"י כדורי רפאפן לחודש ימים כמו במקרה של קדחת ריאומטית" . תוצאות הבדיקות של הילד: במשטח הגרון יצא שאין סטרפטוקוק אך אך בבדיקות דם ה ANTISTREPTOLYSIN התוצאה היא 748 שהבנתי שזה מאוד גבוהה. רופא הילדים שעליו אני סומכת בחופשה ולכן שואלת : האם לתת לבני את האנטיביוטיקה לחודש ימים כמו שהפסיכיאטר המליץ? הרופא המחליף כבר נתן מרשם לאנטיביוטיקה כמו שהפסיכיאטר המליץ אך טוען שלא בטוח שצריך....הילד עוד לא קיבל את התרופה, לא יודעת מה לעשות. בתודה מראש, שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 7 - בעקבות טיקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיקים עצביים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/12/2008

    שרון שלום רב.
    האנטיסטרפטוליזין הוא נוגדן בדם המצביע על נוכחות זיהום סטרפטוקוקאלי, רמתו עולה רק
    כשבועיים לאחר תהליך דלקתי סטרפטוקוקאלי, ומגיעה לשיא לאחר כ 4 שב' מהתחוללות
    המחלה. הרמה הגבהה יכולה להשאר בדם גם מספר חדשים לאחר המחלה.
    בהתיעצות עם נוירולוג ילדים, מתברר שאכן, רמה גבוהה (מעל 700), יכולה להוות זרז
    לטיקים העצביים, ומכאן ההמלצה לטיפול האנטיביוטי הממושך להורדת הרמה.
    על-פי אסכולות שונות ההמלצה הטיפולית היא לתקופה של 4-6 שבועות, במינון מלא.
    הטיפול נותן סיכוי לשיפור, אך אין הכרח שלאחר הטיפול הטיקים ייעלמו.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו