מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלמה מניתוח הסרת שקדים ופוליפיםאבירם07/12/2008
דוקטור שלום רב. בני,איתן עבר ניתוח להסרת שקדים +פוליפים ב05/12/08.איתן בן 3.סיבת הניתוח-שקדים מוגדלים הגורמים לחסימה נשימתית.הניתוח עבר בהצלחה.אבל מאז הניתוח(עברו 3 ימים)הילד נראה אפטי.החום שהיה לו ירד.אבל הוא מתקשה בשתייה ומאכלים קרים ורכים.אני מבין שהאזור עדיין כואב לו,אבל אני מודאג מאוד.הוא בקושי מדבר(כמעט ולא).לפעמים הוא שותה מים ומשאיר את המים בפה דקות ארוכות.כנראה נרתע מתחושת הכאב בבליע.(יש לו ריח רע מהפה) השאלה שלי היא האם עלי להתמקד בשתייה מרובה ולהתעקש איתו.(אפילו "בכח").ו האם זה נורמלי ?מיום הניתוח עד היום איתן בקושי סיים 2 מעדנים.הוא שותה מים מאוד לאט.עושה פיפי. האם להניח לו ולהפסיק ללחוץ עליו? מתי אתה ממליץ ללכת למיון ילדים או יותר נכון לשאול מתי היית מצפה מהילד .,לחזור לעצמו". האם אתה ממליץ לתת לו מעבר למאכלים נוזליים גם מאכלים רכים שיגרו אותו כמו פירה או אבוקדו רך. אני ואשתי מבולבלים מאוד ומודאגים אודה על תשובתך אבירם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצב לאחר כריתת שקדים
ד``ר יצחק ענתבי08/12/2008אבירם שלום רב.
הכאב הנילווה לניתוח השקדים מישתנה בעוצמתו ומשכו, ותלוי גם בטכניקה הניתוחית,
בדימומים וניסיון עצרתם, גיל המנותח, ועוד...
כאב מפריע מאוד ביומיים שלושה הראשונים, (בגיל בנך).על כן כדאי לתת לילד כ 4-5 שעות
תכשיר נגד כאב, (עדיף בנרות), ללא קשר אם הילד בוכה ביגלל הכאב, או סובל בשקט.
כ 1/2 שעה לאחר הטיפול נגד הכאב, כדאי להשקות ואם אפשר גם להאכיל, (ולא בכוח).
אם הגענו למצב שבו הילד "אפטי", אין כל סיבה לא להעבירו למיון, מחשש להתיבשות , (גם
אם אין לו חום).
לגבי סוגי המאכלים המומלצים, כמו שנאמר לך, קרוב לודאי, שיהיו רכים וקרים, או כל דבר אוכל
אותו הילד יעדיף, כאשר עיקרון ההזנה חייב להישמר.
מאחל לבנך ולכם, בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור.תודה .
אבירם08/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתן סטרואידים להקלה בכאב
אבירם09/12/2008דוקטור ,איתן עדיין סובל בזמן הבליעה,האם היית ממליץ לתת סטרואידים להפחתת כאב ,על מנת שיוכל להתחיל לאכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון+תוספת
אבירם09/12/2008דוקטור אני רוצה לדייק-לאיתן יש קושי בבליעה. האם לא כדאי לי לקחת אותו לרופא שיבדוק את איזור הניתוח.אולי זו הסיבה לקושי בבלליעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לשאלות נוספות
ד``ר יצחק ענתבי10/12/2008התחלת טיפול בסטרואידים בילד כשבוע לאחר הניתוח אינה מקובלת, ולא בהכרח יש בו צורך
בדיקת רופא א.א.גרון כשבוע לאחר הניתוח בהחלט כדאית, ולו רק לבדיקת סיבת הכאבים, וקשיי
הבליעה, (באותה הזדמנות ייבדק אם יש בצקות ואם יש צורך בסטרואידים).
בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי אוזניים
אבירם13/12/2008דוקטור שלום רב. אנחנו בדיוק שבוע אחרי הניתוח.קצב ההחלמה של איתן מהניתוח, איטי אבל עקבי(אוכל הרבה יותר טוב ,הכאבים בזמן הבליעה פחתו באופן משמעותי,הילד חוזר לעצמו).אתמול החלו כאבי אוזניים .(במיוחד בלילה).1.האם כאב אוזניים אחרי ניתוח הוא דבר שכיח?2.האם ניתן לתת לילד ,מלבד נרות אקמול ,גם טיפות אוזניים (אנסתטיק).מהו המינון המומלץ. אנחנו ממשיכים לתת לו שתיה קרה,בעיקר מה שהוא אוהב-שוקו,אבל נראה לנו שזה גורם לו להמון לחה וקושי בדיבור ,האם היית ממליץ להפחית במוצרי חלב. תודה על התשובות וההתיחסות לכל פנייה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב אוזניים.
ד``ר יצחק ענתבי13/12/2008אבירם שלום רב
אני שמח לקרוא שהבן הולך ומתאושש.
כאבי האוזניים יכולים להופיע בעקבות ניתוח שקדים ושקד שלישי. הייתי מצפה לכאב כזה בימים הראשונים (1-3) מהניתוח! אין אפשרות מחד, לשלול קשר בין הניתוח לתופעת הכאב, ומאידך מאוד מומלץ לבדוק את האוזניים ע"י רופא א.א.גרון, או רופא ילדים, לישלול נוכחות דלקת בהם.
הטיפול לכאב האוזניים יינתן לפי המימצאים, והטיפות אותם הזכרת, יעילות בהרגעת אוזן חיצונית!!
מודלקת. ובאשר לדברי החלב והשוקו, תמשיך לתת את מה שהילד אוהב, עד לרגע שיוכל, ויסכים, לקבל חלופות.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיפור ניכר
אבירם14/12/2008דוקטור שלום. המצב הרבה יותר טוב. שבוע+יומיים לאחר הניתוח עברו עלינו מלאי חששות. איתן כבר אוכל הרבה יותר טוב הריור כמעט ופסק.ללא חום.כאבי האוזניים פסקו. היום איתן נתן ממש "קפיצה"-- איתן התחיל היום ממש לדבר(בקול צפצפני). ישן לילה שלם בשקט (פה סגור). היום אני יכול להגיד בלב שלב שהצעד שעשינו היה נכון והכרחי. דוקטור .. תודה שהיית איתנו, שא ברכה אבירם לימור ואיתן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)