החלמה מניתוח הסרת שקדים ופוליפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה מניתוח הסרת שקדים ופוליפים
    אבירם
    07/12/2008

    דוקטור שלום רב. בני,איתן עבר ניתוח להסרת שקדים +פוליפים ב05/12/08.איתן בן 3.סיבת הניתוח-שקדים מוגדלים הגורמים לחסימה נשימתית.הניתוח עבר בהצלחה.אבל מאז הניתוח(עברו 3 ימים)הילד נראה אפטי.החום שהיה לו ירד.אבל הוא מתקשה בשתייה ומאכלים קרים ורכים.אני מבין שהאזור עדיין כואב לו,אבל אני מודאג מאוד.הוא בקושי מדבר(כמעט ולא).לפעמים הוא שותה מים ומשאיר את המים בפה דקות ארוכות.כנראה נרתע מתחושת הכאב בבליע.(יש לו ריח רע מהפה) השאלה שלי היא האם עלי להתמקד בשתייה מרובה ולהתעקש איתו.(אפילו "בכח").ו האם זה נורמלי ?מיום הניתוח עד היום איתן בקושי סיים 2 מעדנים.הוא שותה מים מאוד לאט.עושה פיפי. האם להניח לו ולהפסיק ללחוץ עליו? מתי אתה ממליץ ללכת למיון ילדים או יותר נכון לשאול מתי היית מצפה מהילד .,לחזור לעצמו". האם אתה ממליץ לתת לו מעבר למאכלים נוזליים גם מאכלים רכים שיגרו אותו כמו פירה או אבוקדו רך. אני ואשתי מבולבלים מאוד ומודאגים אודה על תשובתך אבירם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לאחר כריתת שקדים

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/12/2008

    אבירם שלום רב.
    הכאב הנילווה לניתוח השקדים מישתנה בעוצמתו ומשכו, ותלוי גם בטכניקה הניתוחית,
    בדימומים וניסיון עצרתם, גיל המנותח, ועוד...
    כאב מפריע מאוד ביומיים שלושה הראשונים, (בגיל בנך).על כן כדאי לתת לילד כ 4-5 שעות
    תכשיר נגד כאב, (עדיף בנרות), ללא קשר אם הילד בוכה ביגלל הכאב, או סובל בשקט.
    כ 1/2 שעה לאחר הטיפול נגד הכאב, כדאי להשקות ואם אפשר גם להאכיל, (ולא בכוח).
    אם הגענו למצב שבו הילד "אפטי", אין כל סיבה לא להעבירו למיון, מחשש להתיבשות , (גם
    אם אין לו חום).
    לגבי סוגי המאכלים המומלצים, כמו שנאמר לך, קרוב לודאי, שיהיו רכים וקרים, או כל דבר אוכל
    אותו הילד יעדיף, כאשר עיקרון ההזנה חייב להישמר.
    מאחל לבנך ולכם, בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור.תודה .

    אבירם
    08/12/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתן סטרואידים להקלה בכאב

    אבירם
    09/12/2008

    דוקטור ,איתן עדיין סובל בזמן הבליעה,האם היית ממליץ לתת סטרואידים להפחתת כאב ,על מנת שיוכל להתחיל לאכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון+תוספת

    אבירם
    09/12/2008

    דוקטור אני רוצה לדייק-לאיתן יש קושי בבליעה. האם לא כדאי לי לקחת אותו לרופא שיבדוק את איזור הניתוח.אולי זו הסיבה לקושי בבלליעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לשאלות נוספות

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/12/2008

    התחלת טיפול בסטרואידים בילד כשבוע לאחר הניתוח אינה מקובלת, ולא בהכרח יש בו צורך
    בדיקת רופא א.א.גרון כשבוע לאחר הניתוח בהחלט כדאית, ולו רק לבדיקת סיבת הכאבים, וקשיי
    הבליעה, (באותה הזדמנות ייבדק אם יש בצקות ואם יש צורך בסטרואידים).
    בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים

    אבירם
    13/12/2008

    דוקטור שלום רב. אנחנו בדיוק שבוע אחרי הניתוח.קצב ההחלמה של איתן מהניתוח, איטי אבל עקבי(אוכל הרבה יותר טוב ,הכאבים בזמן הבליעה פחתו באופן משמעותי,הילד חוזר לעצמו).אתמול החלו כאבי אוזניים .(במיוחד בלילה).1.האם כאב אוזניים אחרי ניתוח הוא דבר שכיח?2.האם ניתן לתת לילד ,מלבד נרות אקמול ,גם טיפות אוזניים (אנסתטיק).מהו המינון המומלץ. אנחנו ממשיכים לתת לו שתיה קרה,בעיקר מה שהוא אוהב-שוקו,אבל נראה לנו שזה גורם לו להמון לחה וקושי בדיבור ,האם היית ממליץ להפחית במוצרי חלב. תודה על התשובות וההתיחסות לכל פנייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב אוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    13/12/2008

    אבירם שלום רב
    אני שמח לקרוא שהבן הולך ומתאושש.
    כאבי האוזניים יכולים להופיע בעקבות ניתוח שקדים ושקד שלישי. הייתי מצפה לכאב כזה בימים הראשונים (1-3) מהניתוח! אין אפשרות מחד, לשלול קשר בין הניתוח לתופעת הכאב, ומאידך מאוד מומלץ לבדוק את האוזניים ע"י רופא א.א.גרון, או רופא ילדים, לישלול נוכחות דלקת בהם.
    הטיפול לכאב האוזניים יינתן לפי המימצאים, והטיפות אותם הזכרת, יעילות בהרגעת אוזן חיצונית!!
    מודלקת. ובאשר לדברי החלב והשוקו, תמשיך לתת את מה שהילד אוהב, עד לרגע שיוכל, ויסכים, לקבל חלופות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור ניכר

    אבירם
    14/12/2008

    דוקטור שלום. המצב הרבה יותר טוב. שבוע+יומיים לאחר הניתוח עברו עלינו מלאי חששות. איתן כבר אוכל הרבה יותר טוב הריור כמעט ופסק.ללא חום.כאבי האוזניים פסקו. היום איתן נתן ממש "קפיצה"-- איתן התחיל היום ממש לדבר(בקול צפצפני). ישן לילה שלם בשקט (פה סגור). היום אני יכול להגיד בלב שלב שהצעד שעשינו היה נכון והכרחי. דוקטור .. תודה שהיית איתנו, שא ברכה אבירם לימור ואיתן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו