הקלה ועזרה בנשימה עד לניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקלה ועזרה בנשימה עד לניתוח
    לילך
    28/12/2008

    שלום רב בני בן 4 והיה מועמד לניתוח הוצאת שקד שלישי, וחלק מהרופאים טענו שצריך להוציא את כולם, בני סובל מדום נשימתי כל כמה דקות ונחירות, לאחרונה הצטנן ומאז לא מצליח כלל להירדם מפני שנחסם נשימתית ברגע שעוצם את עיניו, האם ניתן לנתח כל עוד בני מצונן? האם לדעתך הוא זקוק לניתוח הוצאת שקד שלישי בלבד? והשאלה החשובה ביותר כיצד ניתן להקל עליו ולהפחית מעט את נפיחות השקדים בינתיים עד לניתוח, האם יש צורך באנטיביוטיקה, סטרואידים, בני גם חולה אסטמה, האם הניתוח יקל עליו? אשמח לתשובתכם המהירה להקלה על מצוקתינו לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכנות של ילד לניתוח

    ד``ר יהושע דנינו
    28/12/2008

    שלום לילך,
    משאלתך אני מבין שקיימת הגדלה של השקד השלישי וגם של השקדים, בצורה משמעותית דבר שגורם לו לתסמונת דום נשימה בשינה.
    הגדלת השקד השלישי יכולה לגרום לנזלת תמידית היכולה להיות מפורשת כאילו קיימת הצטננות, אך במידה ונזלת זו אינה מלווה בסימנים נוספים של הצטננות חריפה, כמו למשל חום מותר לנתח את הילד גם עם נזלת זו.
    במקרה של הגדלת השקדים והשקד השלישי הניתוח צריך לכלול הסרה של שניהם כמו במקרה של בנך.
    באשר להקלה עד הניתוח יש להיוועץ עם מומחה א.א.ג שיבדוק ויחליט האם יש מקום לטיפול אנטיביוטי או טיפול אחר.
    ניתוח אינו מרפא את מחלת האסטמה אך יכול להקל על תדירות הופעת ההתקפים.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו