כריתת אדנואיד לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כריתת אדנואיד לתינוק
    עינב שושן
    28/12/2008

    בני בן 4 חודשים בגיל 3 חודשים נעשתה בדיקת ברונכוסקופיה והתגלה אדנואיד מוגדל. במעבדת שינה נצפו 89 אירועים נשימתיים חסימתיים המביאים ל-RDI של 19.2 אירועים בשעה. אני גרה בב"ש ולאחר בדיקה שביצעתי אין רופא שניתח תינוק בגילו באיזורי. אשמח אם תוכלו להפנות אותי לרופא מנתח מתאים בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כריתת אדנואיד לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואיד

    ד``ר יהושע דנינו
    28/12/2008

    שלום עינב,
    בגיל של בנך בדרך כלל האדנואיד לא מוגדל בצורה משמעותית הגורמת לחסימת דרכי האויר העליונות (שמאחרי האף), לכן מומלץ להיוועץ עם מומחה א.א.ג לצורך טיפולים לא כירורגיים בשלב ראשון ולראות כיצד יגיב הילד לטיפולים אלה.
    אני ממליץ לך להיוועץ שנית עם מומחה א.א.ג באשר לניתוח, בשל גילו הצעיר של בנך, גיל בו לא מקובל לנתח את האדנואיד, אלא אם אין ברירה.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתת אדנואיד לתינוק

    עינב שושן
    29/12/2008

    תודה רבה על הענות המהירה. הילד מטופל ע"י אסטרואידים הוא קיבל בתאריך 2.12.08 סירופ ל-5 ימים ולא היה שינוי בכלל אצל הילד ומאז הוא מקבל טיפול דרך האף ע"י תרסיס אלגרו. בנוסף הילד מקבל 3 פעמים ביום אנלציה של ונטולין ומי מלח. המצב של הילד לא משתפר בכלל ומכיוון שיש לו RDI 19.2 בשעה אני ובעלי כבר לא ישנים מחשש למוות בעריסה. מה אתה ממליץ לי לעשות או למי לפנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו