חירחורים בשינה וקושי שינה לתינוק בן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חירחורים בשינה וקושי שינה לתינוק בן
    רונה
    04/03/2009

    שלום רב1בני בן שנה ועשרה וחצי חודשם ושמתי לב כבר המון זמן כי בלילה הוא מחרחר וכי הוא ממש מתקשה לנשום, הרופאים אמרו לי שהכל תקין אבל אין כמו תחושת אם לפיכך לקחתי אותו למומחה אף אוזן גרון למרות שכרגע יש לו דלקת בגרון וזה מאר שיש לבצע בדיקת שמיעה אחרי עונת החורף , האם אכן צריך לחכות כי אני ממש מודאגת ורוצה לבדוק זאת.כמו כן הרופא רשם כי על פי ממצאיו יש לו OTITIS MEDIA CHRONIC MUCOID HEARING LOSS CONDUCTIVE TONSIL ADEOID ADVENCED HYPO SLEEP APNEA האם יש סיבה לדאגה? מה זה אומר בדיק וכן הוא שלח אותו כאמרו לבידקת השמיעה ובדיקת טימפנומטריה תודה רבה מראש!!! שירה ,אם מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרחורים בשינה וקשיי נשימה בשינה

    ד``ר יהושע דנינו
    04/03/2009

    שלום דנה ו שירה,
    נהגת כשורה כאשר בחרת לקחת את בנך לבדיקת רופא מומחה. לפי רישום רופא א.א.ג (אף שאין זה כנראה ציטוט מדוייק) כנראה מדובר בנוזלים באוזניים הגורמים לליקוי שמיעה והפרעה בנשימה על רקע שקדים ואדנואידים מוגדלים שמפריעים למעבר אויר תקין.
    מצב זה לא אמור לעורר דאגה אך הוא דורש טיפול מתאים. הטיפול תלוי בחומרת הממצאים ולכן יש לחזור למומחה א.א.ג עם תוצאות בדיקת השמיעה והטימפנומטריה לשם החלטה על המשך הטיפול.
    בהצלחה וכל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו