קשר בין אאג לבין הפרשות ודמעת עיניי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר בין אאג לבין הפרשות ודמעת עיניי
    איילת
    19/04/2009

    שלום רב,

    בני בן שנתיים וחצי ומגיל שנה סובל מהפרשות בעיניים ודמעת.
    הוא טופל אצל רופאי עיניים ובדיקור סיני ללא הועיל ורק לאחרונה הועלתה האפשרות לסתימה בדרכי הדמעות.

    רופאת הילדים העלתה השערה כי יכול להיות קשר בין התופעה שציינתי למערכת הא.א.ג.
    בעבר סבל בני מקשיי שינה שכללו התעוררויות מרובות וכיום נותרנו עם נחירות בלבד. ההתעוררויות חלפו מעצמן לפני שהספקנו לבדוק אם קיימת בעיה של שקד שלישי מוגדל. בנוסף חשוב לי לציין כי תקופה ארוכה הוא מזיל רוק (בלי קשר להופעת שיניים) ויש צורך להזכיר לו לבלוע את הרוק.

    אשמח לדעת האם עלול להיות קשר בין הדברים שציינתי

    תודה מראש

    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמעת

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/04/2009

    איילת שלום רב.
    דמעת יתר בגיל זה, לרוב מקורה בחסימה בדרכי ההפרשה של הדמעות, פתח צינור הדמעות הוא באף, ורק גודש משמעותי באף יכול להיות הגורם לחסימה. בנושא הדמעת מומלץ לפנות למומחה עיניים ילדים.
    תופעת ריור היתר הינה בחלקה הגדול תופעה חולפת, ובמידה ותימשך כדאי להבדק ע"י מומחה א.א.גרון.
    שקד שלישי מוגדל יכול להפריע בנשימה, אך אינו קשור לדמעת יתר, או לפליטת הרוק.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו