הילד צריך לעבור 2 ניתוחים אז..שאלהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילד צריך לעבור 2 ניתוחים אז..שאלהה
    רונית
    31/05/2009

    שאלתי אותך כבר לגבי ניתוח שקד שלישי לילד והמלצת לנתח בגלל הבעיות הרבות שיש לו עקב השקד מלבד זה יש לו אשך תמיר שצריך ניתוח שגם הוא בהרדמה מלאה כמה זמן צריך לחכות בין ניתוח לניתוח בהתחשב בגילו בין שנה ו-3חודשים או האם זה אפשרי לשלב את שתי הניתוחים יחד כדי לא להרדים פעמיים..אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח משולב.

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/05/2009

    רונית שלום רב.
    אני בהחלט מבין את רצונך למנוע מבנך הרדמה כפולה, לנו, רופאי א.א.גרון, מבחינת ניתוח השקד השלישי, אין כל התנגדות לבצע ניתוח משולב, אלא שלדעתי מעצם היות הניתוח האחר, (אשך-תמיר), ניתוח עדין המחייב מניעת לחץ תוך ביטני אשר כן יכול להיווצר בעיקבות שיעול מניתוח השקד.
    לאור זאת כדאי לבדוק מור האורולוגים אם יש מבחינתם יכולת לשלב בין הניתוחים.
    במידה ולא, מומלץ בין הרדמה אחת לשניה להמתין מספר חדשים (4-6).
    איחולי הצלחה, ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו