מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן שנתיים נולד עם לרינגומלציהד``ר יהושע דנינו23/06/2009
שלום רב.
בני כיום בן שנתיים נולד עם לרינגומלציה שאובחנה בברוכונסקופיה שעבר בגיל שמונה חודשים עקב חירחורים, ובנוסף אובחנו גם אנדנאוידים מוגדלים.
בנוסף סבל המון מבעיות קוצר נשימה וטופל למעלה משנה בטיפול מונע של סינגולר ופליקסוטייד פעמיים ביום{בוקר וערב}.
לאחר הטבה משמעותית. בחודש האחרון ירדנו בכמות התרופות והיום הוא לא מקבל שום טיפול תודה לאל.
לגבי האנדנואידים הם במעקב, לפני שנה בערך עשינו צילום צדדי והכל היה בסדר ואין נחירות בלילה.
שמעתי כמה פעמים{לא משמעותיות} את הילד מחרחר לאחר הפסקת הטיפול המונע.
שאלתי היא כזאת האם יכול להיות שבזמן הטיפול המונע המשאפים שבני קיבל גרמו לכך שלא אשמע חירחורים{אולי בגלל הרחבת הסימפונות}?
או שאני סתם מודאגת ואולי זה קצת נזלת סמויה שגורמת לחירחור להישמע......{בני לא מצונן}.
וזאת מכיוון שלפי מיטב ידעתי החירחורים אמורים לחלוף עד גיל שנה{ובני כבר בן שנתיים}.
אודה לתשובה
מורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרינגומלציה
ד``ר יצחק ענתבי24/06/2009מורן שלום רב.
במרבית המקרים הלרינגומלציה חולפת עם ההתפתחות והגדילה, (גם מעבר לגיל בנך), וסביר להניח שהחירחורים לסרוגין המופיעים אצל בנך מקורם במחלת המקור. מובן מאליו שיש לשלול מקור בעיה בשקד השלישי, על-אף שאם הבעיה היא מהשקד השלישי, התופעות יותר ממושכות. אני ממליץ לבצע בכל-זאת צילום חוזר של השקד השלישי.
לאור העובדה שמרבית הזמן נשימת הילד שקטה, אין מקום לדאגה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה.
מורן24/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
