האם נשימה דרך הפה היא בעייתית ??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם נשימה דרך הפה היא בעייתית ??
    רועי
    28/06/2009

    שלום רב שמי רועי והניי בן 25 ,רוב שנות חיי אני נושם בחלק ניכר מאוד מהפה ולא מהאף , רציני לדעת אם זה בעייתי ? ואם כן אז לאיזה בעיות זה גורם ??

    וכן אני סובל מדלקות חוזרות ונישנות של החניכיים , האם זה קשור לזה ?

    ולמיקרה שזה בעיה מה עושים אם זה ?, כי אני דיי מנסה לנשום דרך האף כשאני ניזכר בזה , אך באופן רגיל אני לא נוהג כך , משום שאני דיי רגיל לנשימה מהפה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעה בנשימה דרך האף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    28/06/2009

    רועי שלום רב,
    מאחר ופורום זה עוסק בבעיות א.א.גרון ילדים, ואתה אינך כזה, אסתפק ואומר לך, שדרך הנשימה שלך אינה פיזיולוגית, ויכולה לגרום להפרעות בלוע, בפה ובריאות.
    ניתן בהחלט לטפל בבעיה, אלא שעליך לפנות לרופא א.א.גרון, או לפורום א.א.גרון (לא ילדים).
    תודה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי וקונחיות מוגדלות

    אופרת
    31/07/2009

    אני בת חמש עשרה וחצי ואני סובלת מבעית נשימה.
    הייתי אצל רופא א.א.ג והוא אמר לי שיש לי קונחיות מוגדלות ושקד שלישי ועליי לחכות ולראות אם זה יעלם לבד עוד שנה שנתיים לבוא לבדיקה.
    הקונחיות נמצאות כל פעם בצד אחר והם חוסמות לי את כניסת האויר דרך האף וזה מאוד מציק.
    אני מרגישה יובש בגרון שלא עובר שאני שותה מים .
    אני התחלתי להישתמש באוטריוין אבל אז ישר הרגשתי תיובש בבפה
    עליי לחכות שנתיים ולסבול ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימה דרך האף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/07/2009

    אופרת שלום רב.
    קשה לי לשפוט על-פי מכתבך מה גודלו של השקד השלישי, והאם יש לו חלק קטן או גדול, בהפרעה בנשימה דרך האף. אני מניח שחלקו של השקד השלישי הוא העיקרי, כי ההפרעה של הכונכות אינה משמעותית כל כך, ביגלל שההפרעה המחזורית ( "כל פעם בצד אחר"), הינה בחלקה, הפרעה ביגלל מחזוריות פיזיולוגית.
    לאור הנאמר, אני כן ממליץ לכרות את השקד השלישי, כי: 1, בגיל זה הוא לא אמור להיות, והוא מפריע, 2, אין כל סיכוי שיעלם מעצמו!!! את הכונכות, (שוב על פי סיפורך), אין צורך, בשלב זה לכרות.
    אין כל סיבה להמשיך לסבול ולהמתין לעוד שנתיים!
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו