דלקת סטרפטוקוקוס - דחוף ביותר !!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת סטרפטוקוקוס - דחוף ביותר !!!!!
    אמא מודאגת
    03/09/2009

    ערב טוב. בתי בת 3 + 5 חודשים חלתה לפני שלושה שבועות - חום גבוה ארבעה ימים, נזלת, שיעול יבש במשך שבוע וחצי, כנראה גם כאבי שרירים. במשך השבועיים האחרונים היא מתלוננת שכואבות לה הרגליים, שיש לה דיגדוגים ברגליים. לקחתי אותה לאורטופד שאמר שאין כלום מבחינה אורטופדית שלח לבדיקות דם ומשטח גרון במשטח יצא strep.beta hemolyticus gr.a ו בבדיקת הדם antistreptolys יצא 254.81 היום הייתי אצל רופא הילדים. הוא אמר שהוא מהסס עם המוקסיפן אך מאחר ויש לה קצת גרון אדום הוא יתן מוקסיפן . האם זה יעביר את כאבי הרגליים. האם היא חולה או נשאית. מה זה אומר. מה צריך לעשות עם הכאבים ברגליים. האם לתת אנטיביוטיקה או לא. עכשיו התחילה גן. מה לעשות אובדת עיצות!!!!!! אני רוצה לציין שלפני שנה וחצי היתה לך מחלת נשיקה האם יש קשר ?9033

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת סטרפטוקוקוס

    ד``ר יהושע דנינו
    04/09/2009

    שלום לאם המודאגת,
    האבחון של דלקת שקדים בגרון בעיקרו הוא קליני, כלומר בדיקה רפואית של הלוע והצוואר על ידי מומחה. 10% מהאוכלוסיה הם נשאי הסטרפטוקוק האמור ובמידה ואין תסמינים מתאימים אין צורך לטפל באנטיביוטיקה. לא ברור אם אצל ביתך היו כאבים ו/או חום ו/או ממצאים קליניים המתאימים לדלקת שקדים, במידה ויש כאלה יש לתת אנטיביוטיקה. הטיפול לא בהכרח יפתור את בעיית הרגליים משום שבדרך כלל אין קשר בין השניים.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא מודאגת!!!!!

    אמא מודאגת
    05/09/2009

    תודה רבה על התשובה המהירה. ז"א שאם הגרון טיפה אדום אין צורך באנטיביוטיקה.? אבל האם יתכן שלפני כחודש חודשייים כשהיה לה חום שיעול חוסר תיאבון לא זיהו שהגרון אדום אז יתכן שפגע לה חס וחלילה בפרקים. האם אני צריכה לקחת אותה לרופא מומחה לפרקים או אולי בינתיים לחכות עם זה. מה אני צריכה לעשות. ? ה שאלה אם לפי הבדיקות שהעברתי אליך צריך לעשות משהו ? או שרואים משהו? או רופא מומחה ? מה לעשות אובדת עיצות!!!! לקחתי אותה לרופא א.א.ג שאומר שלא בטוח שהאנטביוטיקה תעזור אבל אפשר לנסות אולי תהרוג את החיידק.
    ANTISTREPTOLYS 254.81 מה זה אומר. ?
    בדיקת משטח - STREP.BETA HEMOLYTICUS GR.A
    ESR 9.00
    WBC 9.90

    תודה רבה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת דלקת סטרפוטוקוקוס !!!!

    אמא מודאגת
    05/09/2009

    שוב שלום. השאלה שלי היא אם הגרון קצת אדום האם בשביל לתת אנטיביוטיקה האם לתת אנטיוביוטיקה בגלל שאולי לפני חודשיים לא אבחנו גרון אדום? האם יש קשר בין כאבי הרגליים לבדיקות דם. אם היית רואה בדיקות דם שהמשטח חיובי ובדיקת הדם יצאה 254.81 מה זה אומר שהיא חולה שהיא נחשפה ? מה עושים עם בדיקות כאלה? תודה רבה רבה !!! 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו